donderdag 27 februari 2014

Glossybox Februari '14

Het is weer tijd voor de Glossybox van februari. Misschien herinneren jullie je het drama van december nog en dat ze daarom in januari met een "frisse start" het jaar in zijn gegaan. Ik vind het fijn dat er zoveel aandacht wordt besteed aan het goedmaken van de band met de klanten. Vorige maand was ik weer onwijs tevreden, maar helaas deze maand weer wat minder. Ten eerste is het een Valentijnsbox, wat ik een beetje ongepast vind gezien het feit dat de box altijd in de derde week van de maand komt, in dit geval dus anderhalve week ná Valentijnsdag. Voorgaande jaren kwam de Valentijnsbox altijd in januari. Daarnaast zitten er bij mij twéé producten in die ik al eerder heb gehad. Exact dezelfde producten zelfs, de kleuren zijn ook hetzelfde. Ik ben al vanaf het eerste moment lid en ik begrijp dat het dan moeilijk is bij te houden wat ik al gehad heb en wat niet, maar ik vind het toch vervelend en het is me ook nog niet eerder overkomen. Ook heb ik een verkeerd kaartje ontvangen want er staat één ander product op mijn kaartje, dan ik in mijn box had. Jammer, maar aan dit laatste kan ik me niet veel storen.

Maar dat alles nu terzijde: kijk mee naar de box van februari.

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!







Wat me ook is opgevallen, is dat de box weer mat is. Ik dacht dat de box van januari de nieuwe vormgeving zou zijn, maar dat was dus eenmalig.


De ModelCo Lip Duo heb ik vorig jaar al precies in deze kleuren combinatie in mijn Glossybox van januari gehad. Ik heb hier al een blogpost over geschreven.



Ik moet eerlijk toegeven dat ik het bij dit product, de BM Beauty Blush in de kleur Velvet Dawn, niet zeker meer weet, maar volgens mij heb ik deze ook al een keer eerder in mijn box gehad. Het is een donkere blush die me op zich heel mooi lijkt. Alleen jammer van de verpakking, ik vind losse blush poeder altijd moeilijk netjes aan te brengen. Deze blush is voor €9,60 te koop (4 gram).



Anatomicals is een terugkomend merk in de Glossybox en heeft een heerlijke collectie producten met leuke verpakkingen. Deze Eye Patches hebben de naam Puffy The Eye Bag Slayer en zijn samengesteld om fijne lijntjes en rimpels te verminderen, en de tere huid rondom de ogen te revitaliseren. Ik denk dat ik deze tijdens carnaval uit ga proberen want dan is mijn huid vast wel toe aan een opknapbeurtje. €7,25 / 3x6 g patches



Van het merk Renu zat er een Lip and Eye Active Lift in mijn box, die normaal €38,80 kost voor 15 ml. Dit product zorgt er voor "dat lijntjes worden verfijnd, diepe rimpels worden opgevuld en dat donkere kringen worden verminderd." Nogmaals een product wat op het juiste moment komt in verband met carnaval, ik ben benieuwd! Daarnaast ligt een Organic Lip Balm van The Honest Co. Het lijkt me een erg fijne lipbalm. Ik weet helaas geen prijs want dit product staat niet op mijn kaartje.


Tot slot een extraatje, namelijk een geurtje voor de man van Bruno Banani. Daar ga ik mijn vriend blij mee maken.

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site! Wil je ergens een review van zien? Laat het even weten in de reacties!

16 opmerkingen:

  1. Jammer dat de box weer een beetje tegenvalt en inderdaad wat raar dat ze een valentijnsbox doen na valentijnsdag? wat heb je er dan aan haha! en alleen het lipproduct lijkt me wel wat, maar ook stom dat je dat ook al eerder gehad hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt een veel leukere inhoud dan mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm.. deze inhoud van de box vind ik niet heel leuk helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer dat het tegenvalt, wel leuke blogpost xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zitten wel leuke producten in, maar wat jammer dat je al wat pech gehad hebt ermee. Ik vind het ook wel vreemd dat er nu nog een valentijnsbox gestuurd terwijl Lush al bezig is met hun paascollectie (om maar een voorbeeld te geven).
    Maar toch een leuke review! Fijn dat je zo eelijk bent.

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, Valentijnscollecties zijn er al lang weer uit. X

      Verwijderen
  6. Puffy the Eye Bag Slayer vind ik geweldig gewoon omdat het refereert naar Buffy the Vampire Slayer en dat is voor mij reden genoeg om het uit te proberen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sommige dingen zien er best leuk uit. Maar het is niet wat je zegt van wow!
    Dit is ook de reden dat ik er niet lid van ga worden.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een box met het thema Valentijn na Valentijnsdag? Hmm...De lipstick/lipgloss heb ik ook. Ik vind 'm prachtig! Staat er niet op jouw kaartje dat er een nagellak van Nails Inc. inzit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb dus óók een verkeerd kaartje ontvangen... Het is echt niet helemaal goed gegaan bij mij deze maand. X

      Verwijderen
  9. Best wel leuke producten zitten erin :D ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hmm dat witte cremepje heb ik ook al een keer gehad maar ik heb weer een andere inhoud dan jou..
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen