woensdag 12 februari 2014

Lorde - Pure Heroine

Het nummer Royals van Lorde staat al een tijdje in onze top 40. Ik realiseerde me pas laat dat het een tof nummer is en nog later dat ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar het album van Lorde was. Dit laatste bedacht ik me eigenlijk pas na het optreden van Lorde tijdens de Grammy's, mede omdat ze met haar 17 jaar en korte zangcarrière al twee Grammy's mee naar huis nam. Pure Heroine bestaat maar uit tien nummers, maar ik vind ze alle tien leuk. Momenteel is dit mijn go-to album als ik mijn iPod aan zet tijdens het fietsen, bussen, wandelen en treinen. Hoewel ik eigenlijk alle tien de nummers wel zou kunnen laten horen, laat ik jullie vandaag een kleine selectie van mijn favorieten horen.


White Teeth Teens


Tennis Court

Royals

Glory and Gore

Team


12 opmerkingen:

  1. Ik heb nog noiit eerder van haar gehoord. Haar nummers zijn niet echt naar mijn smaak maar Royals vind ik wel wat hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Team en Royals heb ik vaak geluisterd, ik vind het leuke nummers! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke nummers

    Xo, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke nummer zijn het :D ! vind haar een fijne zangeres

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind haar album niet zo super mooi, wel staan er een paar mooie nummers op, zoals royals en team!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat ze echt onwijs tof zingt, alleen ze beweegt zo raar haha. Mooi album wel. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Royals vind ik ook een erg mooi nummer, en dat op zo'n jonge leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben fan! Royals en Tennis court kende ik al! Ik ga de andere ook zeker eens beluisteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben vooral fan van Royals, wanneer ze dit op de radio in de auto spelen zing ik (of zingen ik en mijn vriend) altijd luidkeels mee)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben echt dol op dit nummer, ze heeft zo'n mooie stem.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I totally loving this post :)

    maybe we can follow each other on GFC if you want?
    Let me know and I fallow you back immediately :)

    www.DDOUBLES.tk

    Kisses ;*

    BeantwoordenVerwijderen