zaterdag 22 februari 2014

Hema Gel Liner

Gel liner? Niets voor mij. Dat geklooi met een kwastje terwijl je net zo makkelijk een liquid eyeliner of eyeliner pen kan gebruiken. Op een andere blog kwam ik echter een zeer lovende review tegen over de gel liner van de Hema, waar het kwastje bovendien al bij zat, dus ik werd toch wel een beetje benieuwd. Daarnaast was ik toch al met een kleine zoektocht bezig naar het nieuwe favoriete product om mijn zwarte lijntje mee aan te brengen, so why not give this fellow a go? 



Zoals gezegd had ik nog nooit eerder een gel liner geprobeerd. In mijn gedachten zorgde zo'n kwastje alleen maar voor een rommelig lijntje wat moeilijk strak en dun te houden was. 

De Hema Gel Liner zit in een klein potje met een grote dop. Dit heeft echter een reden: in de dop zit een klein kwastje verborgen. Handig! Zeker voor een gel liner-newbie als ik, die nog geen kwastje in haar bezit heeft. Daarnaast is het onwijs fijn voor onderweg. 


Maar eens even uitproberen dan... Wat me al bij het eerste lijntje wat ik zette opviel, was de zwartheid die van het kwastje afkwam. Deze gel liner is écht goed gepigmenteerd. Daarnaast was het lijntje al vrij strak. Hmm. Eenmaal een paar stappen en een lijntje boven mijn ogen verder en ik ben om. Zelfs toen ik de gel liner op dat moment pas één keer had gebruikt en nog niet eens wist hoe de gel het door de dag heen zou overleven, was ik al ontzettend onder de indruk. Een ontzettend goede pigmentatie en daarnaast had ik het lijntje verrassend snel en strak gezet. Wauw!

Tijdens langer gebruik kwam ik erachter dat de gel ook echt goed blijft zitten terwijl de uurtjes passeren en niet vervelend opdroogt of brokkelt.


De foto's zijn ietwat onduidelijk door mijn camera keuze, maar het idee komt over toch? Een prachtig zwart kleurtje! Ik denk dat je hier ook erg goed een wing mee kan maken.

Hema Gel Liner
Prijs: €4,-
Waar: Hema
Een gel liner in een klein potje, maar met een kwastje ingesloten: handig voor onderweg dus. Daarnaast is de gel ontzettend gepigmenteerd en is snel en strak aan te brengen. Blijft goed zitten. En dat alles voor een mooie prijs van €4,-. Ik ben om!

12 opmerkingen:

  1. Wow ziet er onwijs goed uit, ik ga deze zeker een keer proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh echt een goed aankoopje helaas ben ik nog altijd niet goed in het aanbrengen van mijn lijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Ik probeerde een keer een gel liner maar gaf het al snel op ;) misschien deze toch maar eens een kans geven :)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh goed te weten! Ik ben zowieso fan van de Hema make up, ik gebruik altijd de dip eyeliner, die ik overigens ook heelgoed vind, maar het potje droogt op een gegeven moment uit en dan kan het soms gaan brokkelen na het opbrengen. IK ga meteen langs de Hema vanmiddag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi, die wil ik ook nog graag proberen! Ik gebruik nu altijd hun liquid eyeliner!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen