maandag 17 februari 2014

Current Likes #12


Beauty: Claire's Black Leather Effect


Hoewel ik er niet echt een leather effect in zie, vind ik het een prachtig lakje en onwijs gaaf resultaat. Je kan mij de komende tijd zeker nog wel in de Claire's tegenkomen op zoek naar andere varianten (namelijk de bordeaux rode en de navy blauwe) en andere pareltjes. Over deze Black Leather Effect nagellak van de Claire's heb ik al eerder een blogpost geschreven.

Music: Lorde Pure Heroine


Na de Grammy's werd ik ontzettend nieuwsgierig naar Lorde en inmiddels staat haar album Pure Heroine -met slechts tien nummers- continu op repeat op mijn iPod. Ik vind het heerlijke nummers en Lorde heeft een nog heerlijkere stem. Altijd leuk om nieuwe albums te ontdekken.

Music: Shakira ft Rihanna Can't Remember to Forget You


Ik ben gek op Rihanna. Toen ik op Twitter voorbij zag komen dat ze een nummer met Shakira had gemaakt, ging ik de dagen aftellen voordat 'ie uitkwam en daarna totdat de clip online werd gezet. Inmiddels vullen ook Rihanna en Shakira regelmatig mijn kamer met Can't Remember to Forget You. Ik vind dat ze allebei onwijs krachtige en toffe stemmen hebben. Wat een powerduo! 


Series: Scandal & Sex and the City



Scandal draait om Olivia Pope en haar team die het imago van hooggeplaatste, publieke mensen in Washington beschermen. Daarnaast heeft ze een zéér nauwe band met het Witte Huis en vooral de president. Ik vind het een onwijs spannende en originele serie, en daarnaast is Scandal ook nog eens geschreven door de schrijfster van Grey's Anatomy; klinkt goed toch? Behalve Scandal ben ik ook weer verslaafd geraakt aan Sex and the City. Vorig jaar rond dezelfde tijd keek ik de zes seizoenen in een paar weken en hoewel ik nu iets langzamer ga, ben ik al halverwege seizoen drie aanbeland. You just gotta love Carrie and the girls.


Shopping: Ebay


Ebay komt bij mij echt in fases. Soms bezoek ik de website maanden niet, andere momenten neem ik dagelijks wel even een kijkje. Momenteel zit ik in de I-love-Ebay-fase waarbij ik veel waanzinnig goedkope dingen in mijn virtuele mandje gooi. Maar er is ook zóveel te vinden... In deze blogpost liet ik mijn Ebay-aankopen van de laatste tijd al zien.

Place: Efteling


2 februari ging ik met mijn vriend een dagje naar de Efteling. Het was heerlijk weer en erg gezellig. Hoewel ik achtbanen ontzettend tof vind, vind ik de sfeer van een pretpark eigenlijk nog belangrijker. De Efteling is volgepropt met prachtige details en een echt sprookjessfeertje, dus ik kan me hier wel een hele dag vermaken.

Activity: Walking


In het kader van mijn gezonde levensstijl van 2014, besloot ik dat het ook beter was als ik wat meer beweging, zonlicht en buitenlucht in mijn dagelijkse agenda zou toevoegen. In mijn Picture Perfects (voilà et voilà) konden jullie al zien dat ik tegenwoordig in plaats van de bus te pakken, eigenlijk altijd van het huis van mijn vriend naar het station loop. Tegenwoordig wandel ik er ook op los met mijn moeder in en rondom ons dorp. Vooral nu het lekker zacht weer is en de zon meestal schijnt, maken we mooie wandelingen.

14 opmerkingen:

  1. De Black Leather Effect is echt geweldig!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie wandelfoto's! En de Efteling is zo leuk, wil ik ook weer heen. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke likes! :) Dat lakje van Claire's ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om te zien :D ! heb ook weer zin om na de Efteling te gaan was er vorige jaar juni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke favorieten! Ik zit er ook al weer heel lang over na te denken om naar de Efteling te gaan. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het Claire's Black Leather Effect echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw leuke favorieten! Die nagellak is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke favorieten vooral die nagellak ! love it!
    www.beauticery.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je fijne favorieten !!
    Leuk om te zien.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het nagellakje geeft echt een tof effect! SATC behoort ook tot een van mijn favoriete series. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat lakje is mooi! Echt een gaaf effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke favorieten! Het nummer van Rihanna en Shakira had ik nog nooit gehoord maar die klinkt wel lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen