woensdag 5 februari 2014

Benefit The POREfessional

In de Glossybox van januari zat onder andere The POREfessional van Benefit. In de reacties zag ik dat enkele van jullie hier wel benieuwd naar waren, dus ik besloot er een review over te schrijven. Ik had nog nooit van dit product van Benefit gehoord, maar toen ik my best friend Google raadpleegde, zag ik vrijwel alleen maar lovende reviews. Klinkt goed! Vandaag deel ik jullie mijn mening.




The POREfessional is een primer (maar ook over de make-up heen te gebruiken, al lijkt me dat een aparte optie) die ervoor zorgt dat de zichtbaarheid van je poriën en fijne lijntjes geminimaliseerd wordt. Ze vullen de poriën als het ware op, waardoor je een zachte en gladde huid krijgt waarover de foundation kan. Ikzelf heb eigenlijk alleen opvallende poriën op mijn neus en aan de weerszijden er net naast. Ze zijn niet storend en met een beetje foundation zijn ze al snel weg, maar ik was toch benieuwd of deze primer een verschil zou laten zien.



Dit is een sample van 3 ml, in de normale tube zit 22 ml. De full-size is dus nog steeds niet erg groot en kost daarnaast €33,-. Poeh, dat is zeer prijzig voor een primer. Ik zou dit geld er nooit voor over hebben, maar ik word wel des te nieuwsgieriger naar het product. Iets wat zo duur is, moet toch bijna wel goed werken?

Glossybox beschrijving
Hmm, wat zal ik zeggen, I'm not that impressed. Ik heb foto's proberen te maken van mijn gezicht, maar mijn camera is simpelweg niet goed genoeg om dat soort details te kunnen vangen, vandaar dat ik je toch doorverwijs naar Google voor foto's. Ik zie wel degelijk verschil met de primer op, mijn poriën zijn zeker minder opvallend, maar ze zijn nog wel te zien. Ik had een groter effect verwacht en hoewel ik €33,- sowieso al over priced vind voor een primer, vind ik dat zeker zo als het effect niet eens zó intens is. Nee, ik ben geen fan.

Benefit The POREfessional
Prijs: €33,-
Waar: Douglas
Een primer die ook over de make-up is aan te brengen, die er voor zorgt dat de zichtbaarheid van poriën en fijne lijntjes geminimaliseerd wordt. Poriën worden er inderdaad minder zichtbaar door, maar ze verdwijnen niet helemaal en zijn nog steeds te zien. Daarnaast kost een tube van 22ml €33,-, dus erg budget is het ook niet.

22 opmerkingen:

  1. Hmm, ik heb er gemengde gevoelens over...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook en hij ligt al meer dan een jaar onaangeraakt in mijn kast. Ik wil hem wel graag opmaken maar erg bijzonder is hij niet inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem vorige jaar heel veel gebruikt vond het wel een fijn product, had het gekregen dus scheelt weer :P maar opnieuw kopen doe ik niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen heeft het over deze, ben er echt benieuwd naar. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem best goed, heb ook deze sample en zou de fullsize wel willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het er zelf niet voor neerleggen... qua prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer hoor! Ik zou ook niet zo snel zoveel geld uitgeven aan zo'n product.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou zelf ook nooit zoveel geld aan dit product geven ook al werkte hij wel heel goed. Ik ben steeds opzoek naar perfecte budgetproof producten :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Best duur.. Kan je prima een vervangend product voor goedkoper krijgen haha!

    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de full size gekocht voor 26 euro, ben er best wel tevreden over, maar hij is inderdaad heel erg duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jammer! ik zag wel echt een groot verschil toen ik deze ging gebruiken in vergelijking met mijn andere primers. maar ik ben wel echt een fan van primers en gebruik die bijna dagelijks. toch vind ik 33 euro ook wel erg duur en zal ik hem zelf niet zo heel snel kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik ook dagelijks een primer, maar ik vond deze echt niet veel toevoegen (zeker niet voor de prijs). X

      Verwijderen
  12. Ah, jammer dat deze best tegenvalt en het verschil bij jouw niet echt groot is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had deze ook in m'n glossybox en het product valt mij (voor de prijs) inderdaad ook nogal tegen! Heel jammer. Wat niet jammer is, is dat ik je heb getagd voor de Liebster award :) het artikel komt morgen (06-02) om 15:00 online op http://worldfullofpolish.blogspot.nl/ het zou leuk zijn als je doorging met de tag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat het iets tegenviel! Wel een flinke prijs
    voor iets wat niet werkt zoals je hoopt!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vervelend dat het je tegenvalt.
    En er hangt inderdaad een aardig prijskaartje aan vast.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk ik had deze ook maar jammer dat deze bij jou zo slecht valt..
    dat is balen bij zo'n duur en goed product.. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb hier nogal wisselende dingen over gehoord! Jammer dat het bij jou niet zo goed werkt!
    En die prijs vind ik trouwens ook belachelijk :p

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb er ook een mini van maar vind hem wel fijn.. Niet heel speciaal inderdaad daar heb je gelijk in.
    Mooi duidelijk artikel!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. bedankt voor je eerlijke review, twijfelde om dit product te bestellen maar hoor dat het idd niet veel doet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey,
    That's a great product! Thanks for sharing it.
    Though I am totally into organic and home made recepies for my skin care, but I would definitely love to use this pore reduction thing. So far I had been using tomato juice for the reduction of my pores which considerably helped me. Maybe it helps you too. For more information check http://geetikawalia.wordpress.com/2014/01/25/diy-tighten-your-pores/

    Geetika | geetikawalia.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen