dinsdag 4 februari 2020

The Oscars 2020


Volgende week maandag 10 februari is het weer zover; de 92e uitreiking van de Acadamy Awards vindt plaats, ofwel, de Oscars. Daarom heb ik besloten deze maand om te dopen tot Oscar-maand op mijn blog. Wat houden deze festiviteiten in? Er komen vijf tot zeven reviews online (afhankelijk van mijn enthousiasme met betrekking tot zowel het schrijven van de blogs als het kijken van enkele additionele films deze week) van films die volgende week naar alle waarschijnlijkheid een grote rol gaan spelen. Films die waarschijnlijk aan bod gaan komen:

 
 
 
Verder ben ik ook zeer geïntrigeerd door de volgende films, maar het is natuurlijk de vraag of ik deze de komende week nog kan zien én beschrijven:
 
Parasite
 
 
De volledige lijst vind je hier: Oscars 2020 Nominations List.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten