donderdag 1 oktober 2015

Genietmomentjes #3



  • Weer kunnen genieten van lees- en filmavondjes met kaarsjes, een dekentje en snacks omdat het herfst is.
  • Enthousiast zijn over mijn masterthesis. Ik ben nu nog niet daadwerkelijk data aan het verzamelen of mijn conclusie's aan het verwoorden, dus nu vind ik het allemaal nog heel leuk (over een paar weken ben ik waarschijnlijk gestrest en chagrijnig over mijn scriptie ;)). 
  • Op de campus van mijn universiteit rondlopen, met een broodje en een Redbull op mijn favoriete studieplekje studeren of bij de Starbucks op de campus een karamel frappuccino halen. Ik studeer ofwel over vier maanden ofwel over tien maanden af, dus ik realiseer me steeds meer dat ik nu nog even van deze momenten moet genieten.
  • Een nieuwe toffe boekenserie ontdekken, zoals The Grisha-trilogie van Leigh Bardugo.
  • Of een oude herontdekken: dankzij The Lost Symbol weer helemaal verslaafd aan de boeken van Dan Brown.
  • Mijn "nieuwe" baantje voor een blog voor beleggers, waardoor ik nu niet alleen heel veel relevante werkervaring op doe, maar ook de ins en outs over de financiële wereld en aandelenmarkten weet. 
  • Kensington op Appelpop. Meerdere kippenvel momentjes. 
  • Mijn vriendje. Gewoon omdat ik van hem geniet.
  • Het feit dat ik met mijn ouders, mijn zus en haar vriend en mijn vriend bijna naar Rome ga!!!! 
  • Drake's album If You're Reading This It's Too Late.
  • 50% korting in een boekenwinkel op álle boeken (ik ging naar huis met drie pareltjes (update: negen pareltjes (update: dertien parteltjes -ik moet mezelf fysiek van die boekenwinkel weghouden))).

7 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk om deze geluksmomenten te lezen! En dat je zo enthousiast bent en probeert te genieten van je laatste studiemaanden. Houd dat gevoel vast, haha! Succes met je scriptie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ''gewoon omdat ik van hem geniet''
    ZO LIEF ^^
    hele fijne momentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne momentjes! Je maakt mij trouwens nieuwsgierig naar The Grisha trilogie! Succes met je scriptie! Hopelijk blijft die stress nog wel een tijdje weg, dat zou helemaal fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil deze week van het eerste boek een review schrijven, dus ik hoop dat dat je nieuwsgierigheid een beetje dempt ;) En dank je! Ik hoop het ook haha. X

      Verwijderen