woensdag 28 oktober 2015

Horloge Beautiful Bijoux



Hoewel ik nog steeds verliefd zijn op mijn cheap ass wereldkaart-horloge van Ebay, vond ik het tijd voor iets nieuws. Zonder horloge ben ik niets waard, want ik ben het liefst tien minuten te vroeg dan één minuut te laat (ik werk vast aan mijn rijmskills nu Sinterklaas weer in aantocht is). Op Beautiful Bijoux zag ik verschillende kanshebbers, waaronder deze bruine variant

Zoals jullie misschien al wel weten heb ik niet zo'n dure smaak. Misschien dat dat verandert als ik het "studentenleven" achter me heb gelaten en niet meer hoef te leven van slechts mijn zaterdagbaantje en vijf artikelen in de week, maar voorlopig vind ik het zo wel best. Dit horloge kost slechts €9,95 en bevalt me tot nu toe erg goed. De zwarte variant vind ik ook erg mooi en er staat ook een leuk rosé goud horloge op de website. Daarnaast verpakt Beautiful Bijoux alles altijd zo leuk.

Just for the record: ik heb het horloge zelf aangeschaft ;) In 2013 schreef ik al eerder over Beautiful Bijoux. 

10 opmerkingen: