maandag 13 juli 2015

Deautybox Juni '15

Inmiddels alweer twee weken terug kreeg ik de nieuwe Deautybox binnen. Normaal probeer ik mijn artikel zo snel mogelijk online te zetten, maar afgelopen weken heb ik al een klein beetje vakantie gevierd (ook al heb ik eigenlijk deze week pas vakantie) dus de motivatie was ver te zoeken... Maar, beter laat dan nooit, en vandaag dus alsnog een artikel over de Deautybox van juni 2015.

Voor meer informatie verwijs ik je naar de Deauty-website








Het eerste product wat mijn aandacht trekt is deze Face Mist van Unani ter waarde van €16,-. Deze spray "zorgt voor een broodnodige verfrissing tijdens zwoele zomers of stressy kantoordagen." Vooral dat eerste spreekt me erg aan, want op warme dagen heb ik soms echt wel even behoefte aan een verfrissing in mijn gezicht. Daarnaast kan de spray ook gebruikt worden om 's ochtends je
make-up mee te fixeren.


Ook zat er van Unani een "extraatje" in de box: een sample boxje met vier verschillende producten uit de huidverzorgingslijn van het Spaanse merk, namelijk de Il-Luminate Cream (Luminosity & Uniformity treatment), de Time Cute Cream (Anti-Aging treatment), de Dermo Defense Cream (Sensitive Skin treatment) en de Absolute Care Cream (Moisturizing treatment). Fijn voor op reis!


Van het merk Kueshi heb ik een Vitality Skin Cream ontvangen van 30 ml. De full size van 50 ml kost  €27,65. Deze crème is anti-verouderend en hoewel ik de waarde niet echt van deze producten in zie, ben ik natuurlijk weer benieuwd wat ik er van ga vinden.


Lip Balms! Love them. Deze Lip Balm is van Carmex en is bijna een "klassieker" onder de lipbalms. Met zijn waarde van €3,25 lekker goedkoop én zeer effectief. Simpel maar fantastisch.


Ik heb al verschillende producten van So Susan Cosmetics in mijn beautyboxen gehad en ik blijf me verbazen over de mooie verpakkingen. Yes, I'm a sucker for packaging. In deze schattige rode tube zit een Colour Hybrid; lees: een "velvety" mousse die je voor je lippen en wangen kan gebruiken. Dit is waarschijnlijk mijn favoriete product uit deze box!


Tot slot een product dat onwijs goed van pas gaat komen deze zomer: een zonnespray van Yves Rocher met SPF 30 ter waarde van €30,-. Ik verbrand vrij snel, dus een goede zonnebrandcrème heb ik wel nodig. Bovendien gebruik ik uit pure luiheid eigenlijk alleen sprays. Win-win situatie dus!

Voor meer informatie verwijs ik je naar de Deauty-websiteWil je ergens een review van zien? Laat het even weten in de reacties!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke box! Ik ken heel veel van deze merken niet, dus ik ben heel erg benieuwd naar de producten van Unani en Kueshi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken veel merken niet maar de lipbalsem ziet er zo leuk uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke inhoud! Die zonnespray lijkt me enorm handig. X

    BeantwoordenVerwijderen