woensdag 29 juli 2015

Current Likes #29



Beauty: Milani Luminoso


Ik was al een tijdje nieuwsgierig naar de Baked Blushes van Milani en waar kan je beter mee beginnen dan Luminoso, het kleurtje waar Nederlandse YouTube-koningin NikkieTutorials altijd positief over is. Ik bestelde 'm via Ebay maar toen ik de blush eenmaal binnenkreeg was ik een beetje teleurgesteld. Niet echt mijn kleur... Alhoewel; enkele maanden later probeerde ik 'm weer uit and I'm in love! Geen idee wat er veranderd is, maar ik kan niet meer zonder.

Series: Season Finale Game of Thrones


Ik ben er nog steeds ondersteboven van, maar enkele weken terug kwam de laatste aflevering van seizoen 5 van Game of Thrones alweer uit. En holy moly. Het hele seizoen leek vrij rustig te gaan -niet veel dramatische sterfgevallen- maar dat is allemaal gecompenseerd in de laatste aflevering. Ik wil eigenlijk na de vakantie seizoen 5 opnieuw gaan kijken want er is in die laatste aflevering zóveel gebeurd, dat ik er op ten duur gewoon immuun voor werd.

 Books: Assassin;s Apprentice


Ik las Assassin's Apprentice van Robin Hobb, het eerste boek in de Farseer-trilogie, en ik vond 'm te gek! Ik kan iet wachten om aan de andere boeken te beginnen, al moet ik toegeven dat ik in verschillende reviews heb gelezen dat het eigenlijk alleen maar minder wordt na het eerste boek. Desalniettemin ga ik door en ik ben ook ontzettend benieuwd naar de andere boeken van Robin Hobb.

Cadeatjes: Verjaardagscadeautjes


Er komt nog een volledige blogpost met alle cadeautjes die ik voor mijn verjaardag heb gehad (al zie je op bovenstaande foto vrijwel alles), alleen er zijn nog enkele cadeautjes naar me onderweg ;) Ik ben in ieder geval onwaarschijnlijk blij met de cadeautjes die ik tot nu toe heb gehad. So pretty!

Series: True Detective 


Toen mijn vriend en ik een weekje in Houten zaten, besloten we aan een nieuwe serie te beginnen. Goed idee, want we keken seizoen één van True Detective in die ene week uit. Wat een onwijs goede acteurs, wat een intens verhaal en wat gaaf opgezet. Vooral mijn vriend was compleet verslaafd. Als seizoen twee helemaal uit is, gaan we daar ook aan beginnen. Daar ben ik overigens heel benieuwd naar, aangezien die uit een geheel nieuwe cast bestaat.

TV: Tour de France


De afgelopen drie weken heb ik wanneer ik kon weer aan de tv gekluisterd gezeten, want de Tour de France kwam weer op tv. Ik heb er zelfs drie update artikelen over geschreven op een andere blog (klik, klik en klik). Froome is de uiteindelijke winnaar en er stonden zelfs twee Nederlanders in de top tien dit jaar; Gesink en Mollema.

Activiteit: Bioscoopje pakken


Oké, dus misschien ben ik de afgelopen weken zes keer naar de bioscoop gegaan. Zo'n unlimited-pasje zou nu toch wel van pas komen. Vooral Jurassic World en Ant-Man waren onwijs gaaf, maar ook Pitch Perfect 2 en Inside Out waren super. Magic Mike XXL viel me een beetje tegen en hoewel ik ook nog best wel gelachen heb bij Minions, vond ik dat alle leukste stukjes eigenlijk al in de trailer zaten.

13 opmerkingen:

  1. Game of Thrones! Zo heftig. En ben benieuwd naar je verjaardagscadeautjes ;) die poppetjes zijn in ieder geval al super gaaf. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww, je hebt zo'n I am Groot poppetje. I am jealous :P haha. Hijs zo schattig! Een unlimited pas halen is misschien wel handig ja :P Ik vond Ant-Man ook erg vermakelijk! Jurassic World was visueel erg mooi. Pitch Perfect 2 vond ik eigenlijk wat tegenvallen en de overige 3 staat nog op mijn lijstje om te zien. Ik denk dat ik volgende week naar Inside Out ga :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah I know right. Ben er ook echt verliefd op. Jaa Inside Out zeker doen! X

      Verwijderen
  3. Haha wat leuk dat je zo vaak naar de bios bent geweest. Fijn dat je de blush nu wel fijn en mooi vindt! Leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Game of Thrones ook zo spannend en leuk! Ik wil het deze zomervakantie weer helemaal oppakken en helemaal bijkijken. Had er tijdens school geen tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah als je gewoon wekelijks kijkt is het goed te doen hoor! Maar miss is het des te leuker om het hele seizoen in één keer te kijken, heb ik ook met de eerste drie seizoenen gedaan en dan blijf je verslaafd ;) X

      Verwijderen
  5. Super leuk allemaal hihi! Ik heb ook echt zo zin om naar de bios te gaan! Ik ben er echt lang niet meer geweest :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Over het stukje over GoT heb ik snel over gescrolled! Wil niks weten tot ik zelf kan kijken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha staat niet echt een spoiler in, maar altijd verstandig alles omtrent GOT te vermijden ;) X

      Verwijderen
  7. Leuk leuk leuk :) Ik heb ook zin om weer eens naar de film te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen