maandag 31 augustus 2015

Herfstkriebels





Hoewel de zomer nog in volle gang is, ben ik in mijn hoofd al bezig met de koude seizoenen die onderweg zijn. Wat mij betreft mag het nog behoorlijk wat weken zonnig en warm zijn, maar ook de herfst en winter hebben speciale plekjes in mijn hart. Ik ben gewoon echt een seizoenenmens: ik hou ervan dat we in ons weliswaar “koude kikkerlandje” alle seizoenen daadwerkelijk mee maken. Een mooie lente, een (hopelijk) warme zomer, een regenachtige en kleurvolle herfst en een koude maar mogelijk witte winter. Hoewel ik momenteel nog rond paradeer in korte broekjes, comfortabele sneakers en goedkope pumps van de H&M, denk ik ook al na over mijn herfst- en wintergarderobe. En dan vooral wat betreft het schoeisel-front.

Vorig jaar herfst en winter heb ik eigenlijk geen nieuwe schoenen aangeschaft. Via mijn blog heb ik een paar nieuwe laarsjes uitgezocht die me nog steeds ontzettend bevallen. Eigenlijk zou ik wel iets soortgelijks willen, maar met een ietwat hogere hak. Bijvoorbeeld zoiets als de momenteel erg hippe Chelsea boots. Deze laarsjes zijn stoer, mooi en lijken heel comfortabel; en zoals jullie weten ben ik momenteel zeer gecharmeerd van comfortabele schoenen. Ook bij deze laarsjes zou ik het liefst de zwarte variant willen. Ik draag gewoon veel zwart- en grijstinten, vooral in de wintermaanden, en daarnaast passen zwarte schoenen overal bij. 

Hoewel ik voorheen eerder een nieuwe tas kocht dan een nieuw paar schoenen, vind ik het nu heerlijk om veel van schoenen te wisselen (daarentegen wissel ik tegenwoordig eigenlijk slechts tussen twee tassen). Maar om dat te kunnen doen, moet je natuurlijk wel een uitgebreide schoenencollectie hebben. Wat betreft zomerschoenen zit ik wel gebakken, maar mijn collectie laarsjes/laarzen mag wel wat uitgebreider. Misschien tijd om daar deze herfst en winter verandering in te brengen; eerst maar eens wat geld sparen ;)

8 opmerkingen:

  1. ik zat ook al naar herfst schoentjes te kijken! en dan enkellaarsjes :) trouwens, leuk dat je the Hobbit aan het lezen ben! ^^ zag het rechts staan in je sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik raad 'm ook zeker aan (al heb je 'm misschien zelf al gelezen ;)). Echt een onwijs tof boek. X

      Verwijderen
  2. Ik heb stiekem eigenlijk ook best wel weer zin in de herfst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaaaah high-five! Eindelijk nog iemand die zo denkt over de seizoenen!!! Kom maar op met de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook wel weer zin in de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij geen herfstkriebels te bekennen haha :-( Maar shoppen voor een nieuw seizoen is altijd leuk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb eigenlijk nog genoeg geschikte schoenen, vooral laarzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb gisteren nog mijn nieuwe enkellaarsjes binnen gehad, ik ben ook klaar voor de herfst haha!

    BeantwoordenVerwijderen