dinsdag 25 augustus 2015

Deautybox Juli '15

Tijd voor een nieuwe Deautybox, die ook deze maand weer vol zit met leuke verwenproducten. Ik ben weer verwend... door mezelf ;) Overigens heb ik deze Deautybox al een behoorlijke tijd binnen, maar in de tussentijd ben ik op vakantie geweest in Portugal, dus ik stort me nu pas weer op het schrijven van blogposts.

Voor meer informatie verwijs ik je naar de Deauty-website






Woopwoop, verwenavondje-tijd. Ik gebruikte Montagne Jeunesse altijd toen ik "jonger" was, omdat ik vond dat de maskertjes zulke leuke kleurtjes hadden. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik er nu van vind. In mijn Deautybox zat een gezichtsmasker, twee voetenmaskers (ik wist niet eens dat dat bestond) en een haarmasker.


Het merk Shiseido komt vaker voorbij in beautyboxen en tot nu toe bevalt het me goed. Deze Ibuki Refining Moisturizer ter waarde van €52,- (voor een fles van 75ml) is geschikt voor alle huidtypen. Volgens Deautybox is dit product in 2013 zelfs uitgeroepen door Allure als "Best Beauty Beaktrough". Ik ben benieuwd.


Dit product heb ik inmiddels al in gebruik, want normaal gesproken skip ik de primer nogal eens waardoor ik er nu geen in mijn bezit had. Deze Illuminating Primer van Monu kost €35,- (voor 50ml) die je huid egaliseert waardoor je make-up mooier uitkomt. Daarnaast heeft de primer SPF15 en het is altijd goed om je gezicht dagelijks tegen de zon te beschermen.


Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik haat dit soort potjes. Ik krijg uiteindelijk altijd teveel poeder op mijn kwast. Hoe dan ook, deze Shimmer Powder van Bellápierre is multifunctioneel; te gebruiken als oogschaduw, blush, eyeliner of waar je eigenlijk ook maar wilt. Ter waarde van €12,99.


Tot slot Bare Necessities potlood van Jelly Pong Pong ter waarde van €19,40. Ook dit product is multifunctioneel, namelijk te gebruiken als highlighter, concealer of als basis voor je oogschaduw. Ik ga 'm waarschijnlijk voor dit laatste inzetten. 

Voor meer informatie verwijs ik je naar de Deauty-websiteWil je ergens een review van zien? Laat het even weten in de reacties!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind vooral al die verzorgingsmasker het leukst! Ik wist ook niet dat dit voor de voeten bestond trouwens, maar ik ben er wel benieuwd naar. Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de inhoud niet zo denderend.. Maar de maskers zijn wel echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten! En maskertjes zijn natuurlijk altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een fijne inhoud ♥ ben benieuwd naar het potlood van jelly pong pong xx

    BeantwoordenVerwijderen