donderdag 25 januari 2018

Star Wars Identities

"Do. Or do not. There is no try."
Yoda - The Empire Strikes Back

Begin 2017 bezocht ik met mijn vriend, mijn zus en haar vriend de Harry Potter Exhibition in de Cinemec-bioscoop in Utrecht. Die tentoonstelling vond ik onwijs tof, dus toen ik hoorde dat er na Harry Potter op diezelfde locatie een tentoonstelling van Star Wars kwam, waren de plannen zelf gemaakt. De mentale plannen weliswaar, want uiteindelijk zijn vriendlief en ik pas dit jaar gegaan, enkele maanden voordat het afgelopen is. Star Wars: Identities is bij lange na niet zo uitgebreid als de Harry Potter tentoonstelling (denk; geen sets en minder kostuums) máár alsnog heel leuk. En ik heb natuurlijk weer wat foto's gemaakt.



Toen we naar Harry Potter gingen was het onwaarschijnlijk druk; dus ditmaal dachten vriendlief en ik, ondanks dat we sowieso al de grote "start"drukte voorbij waren denk ik, slim te zijn door vroeg te gaan. Aangezien we beide wel gewoon fulltime werken doordeweeks, moesten we wel in het weekend, maar we kochten kaartjes voor 10 uur. Zoals je ziet, was het toen nog niet zo druk... Heerlijk.

















Ook kon je door de tentoonstelling heen je eigen personage creëren. Zie hier onze twee pareltjes...


En ik kocht natuurlijk nog een klein souvenirtje, want zo ben ik. Een boek met alles wat er op de tentoonstelling te zien was, waaronder de prachtige illustraties en schetsen. 

4 opmerkingen:

  1. Ik ben geen star wars fan maar toch vind ik dit soort dingen echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tentoonstelling! Zelf ben ik niet zo een hele grote fan van star wars maar enkele dingen lijken me echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, er stonden echt wel wat gave voorwerpen / illustraties! Xx

      Verwijderen