maandag 14 december 2015

Blux Box November

Ik kreeg weer een nieuwe Blux Box binnen eind november, die toen ik het dekseltje eraf haalde al een heerlijk geurtje naar me toezond, dus dat kon alleen maar veel goeds betekenen. Kijk mee hoe de tweede Blux Box gevuld was.

Voor meer informatie verwijs ik je door naar de Blux Box website.






Volgens mij heb ik deze maand twee producten te weinig gehad, want als ik naar het kaartje kijk zou er meer moeten zijn én op andere blogs zie ik die twee producten extra wel. Hoewel ik er vanuit ga dat als ik een mailtje zou sturen dat zo opgelost zou worden, trekken beide producten me niet super erg aan en ik heb eigenlijk ook geen zin om er extra tijd in te stoppen. Jammer maar helaas, zoiets kan gebeuren.


De geur van dit eerste product kwam me al gelijk tegemoet; de Calming Face Toner van Naobay ruikt góddelijk €14,50. Daarnaast vind ik de verpakking ook heel mooi. Hier ben ik erg blij mee! Ook de Shower Scrub van Rainpharma ter waarde van €11,95 lijkt me erg fijn.


Iets wat ik regelmatig gebruik en toch continu kwijt raak; lipbalsem. Deze Lip Balm Pomegranate van Bee Natural komt dus goed van pas. De verpakking doet me een beetje denken aan mijn favoriet; de lipbalm van Burt's Bees. €1,99


Tot slot (in ieder geval in mijn box), de Skin Perfecting 2% BHA Liquid (een exfoliant) van Paula's Choice ter waarde van €9,- (voor een full size). Voor mij het minst aantrekkelijke product, maar ik ben toch benieuwd.

4 opmerkingen:

  1. Vooral de face toner spreekt me aan! Wat jammer dat je box niet volledig is.. Gelukkig zijn het dan wel de producten waar je het minst benieuwd naar bent dat er niet inzitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijken me wel fijne producten! Vind het wel jammer dat de meeste boxen toch meer verzorgingsproducten hebben en weinig make-up.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er best wel luxe uit inderdaad. Raar dat ie niet compleet was, foutje kan gebeuren toch!? ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de box ook en vind het wel een leuke inhoudt

    BeantwoordenVerwijderen