donderdag 7 mei 2015

Current Likes #27




Accessoire: Tas House of Lou


Op House of Lou kwam ik dit onwijs leuke schoudertasje en voor €12,50 was ik natuurlijk gelijk ingepakt. Inmiddels heeft 'ie me al enkele keren vergezeld (ik heb zelfs het gespje al een beetje kapot gemaakt, super goed bezig) tijdens bijvoorbeeld een shopdagje in Eindhoven en zelfs Koningsdag was 'ie present. Fijn formaat waar niet teveel in past en tof patroontje.

Accessoire: Ketting Bachelor


Behalve een leuk geldbedrag, kreeg ik van mijn ouders als cadeautje voor het behalen van mijn Bachelor of Science ook een heel leuk kettinkje. De afgelopen weken combineer ik 'm graag bij mijn outfits en ik ben er onwijs blij mee!

Fashion: Primark Ninja Turtles Chillpants


Na het succes van de Star Wars pyjamabroek van de Primark besloot ik afgelopen week toen ik de Primark was op zoek te gaan naar een nieuwe variant. Hoewel ik geen fan ben van Teenage Mutant Ninja Turtles en deze broek eigenlijk alleen mee naar huis nam omdat er geen andere fijne was (de meeste waren driekwart), ben ik weer helemaal om. Deze broek zit zó lekker. En eigenlijk vind ik het patroontje ook best wel tof...

Movies: Avengers: Age of Ultron


Ik heb maanden gewacht tot het moment waarop de nieuwe Avengers-film uitkwam en afgelopen week was het eindelijk zo ver. Mijn vriend en ik besloten gelijk te gaan en surprise surprise: I loved it. Wat een onwijs gave film. Ik kan echt geen genoeg krijgen van de Marvel Cinematic Universe films. Er staan ook alweer twee nieuwe Avengers-films op de planning (voorlopig staan die helaas op 2018 en 2019, maar so be it). 

Series: Game of Thrones Seizoen 5


Ook van Game of Thrones is weer nieuwe content te zien: seizoen 5 begon halverwege april en inmiddels ben ik bij aflevering vier (hoewel de eerste vier afleveringen gelijk gelekt waren, probeerden mijn vriend en ik redelijk op het HBO-schema te blijven lopen). Aah, it's good that it's back. 

Places: Happy Italy


Tijdens een shopdagje in Eindhoven besloten mijn moeder, mijn zus en ik voor de lunch het voor ons onbekende Happy Italy in te lopen. WAUW. Heerlijk eten, goede prijzen en fantastische bediening (in dat restaurant in ieder geval). Ik ben er nog steeds ondersteboven van.

Days: Koningsdag


Koningsdag spendeerde ik met vriendinnetjes op het Chasséveld in Breda, waar het 538-evenement plaatsvond. Lekker zonnetje, goeie artiesten en fijn gezelschap: de combinatie voor een fantastische dag.

8 opmerkingen: