woensdag 11 september 2013

Fall Is Here

De eerste echte herfstdagen zitten er alweer op en om eerlijk te zijn heb ik ook wel weer zin in de herfst. Lekker met een boekje wegzakken bij de kachel of onder de dekens kruipen tijdens een enge film. Ook ben ik echt toe aan herfstkleding. Er komen weer hele andere kleuren bij kijken, er is veel meer mogelijkheid tot combineren en ook sieraden en sjaals komen naar mijn mening meer tot hun recht. Om al een beetje te proeven van de trends bekijk ik de laatste tijd veel looks online, onder andere op STYLIGHT. Vandaag laat ik jullie zien wat mijn aandacht heeft getrokken.

Links - Rechts


Ook dit seizoen blijven de prints in stijl, alleen zijn ze nét iets minder druk dan voorheen. Hoewel ik zelf geen enkele legging heb met print -behalve twee met bloemenprint die ik nooit draag- vind ik dit een onwijs leuke combinatie. Een mooie legging met daarover een los blousje of een baggy trui: like! Wat ik ook gaaf blijf vinden zijn de comic printjes
Links - Rechts
Om een beetje in de sfeer van leggings te blijven, wat ik ook ontzettend tof vind: discopants. Sinds kort heb ik zelf ook een zwarte in het bezit en ik heb onlangs ook een bestelling geplaatst voor één met een mooie navy kleur. Ook discopants kun je goed combineren met een baggy trui of een blousje (wat ik zelf graag doe) maar je kunt ook juist voor een gedurfde look gaan en ze als high waisted pants dragen met je shirtje erin.

En dan mijn all time favourite that never goes out of fashion (voor mij in ieder geval): dierenprint, en dan het liefst een pantervelletje. Honestly, wanneer is panterprint niet gepast? Tot mijn vreugde zie ik zelfs nu nog genoeg outfits met dierenprint voorbij komen. Een nieuwe variatie is overigens niet enkel het printje op je kleding te hebben, maar ook het gehele dier zelf. Dit is ook weer vooral bij de katachtigen populair.

Links - Rechts
In mijn zoektocht naar mooie looks waren er enkelen die me echt inspireerden. Sommige vrouwen weten echt leuke combinaties te maken. En sommige vrouwen staat gewoon alles goed (helaas...). Een vrouw die in die laatste categorie valt is bijvoorbeeld Idasdiary. Daarnaast viel me ook de mooie kleding van Geisha op die op STYLIGHT staat, en andere merken.

Heb jij ook zo'n zin in de herfst? Laat je net als mij inspireren door online op zoek te gaan naar mooie looks, bijvoorbeeld op STYLIGHT. Voor mijn favorieten, klik hier voor mijn profiel.

17 opmerkingen:

  1. Toen ik gister naar buiten keek en daarna buiten liep met de hond had ik zoiets van nee ik heb geen zin in de herfst. Vandaag is het weer mooi weer en dan weer wel haha, maar leuke looks heb je geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het regent ben ik ook ineens geen fan meer van de herfst hoor ;) Het moet wel aangenaam zijn (kuch... het is ook nooit goed... kuch). X

      Verwijderen
  2. Ik vind die comic printjes ook onwijs gaaf! Batman rules. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ons hierover vertelt! De trends zijn leuk, maar ik ben zelf meer fan van de dierenprint dan comic printjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf ook nummer één fan van panterprint en zebraprint haha :) X

      Verwijderen
  4. Leuk artikel! Alleen jammer dat de zomer nu echt afgelopen is. ;) Ik hou gewoon te veel van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yep, de herfst is echt begonnen. Koud dat het vandaag is, brrr! Wel leuke outfits hier, da's dan toch een lichtpuntje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt koud hè! Maar kun je wel weer lekker onder de dekens kruipen 'snachts :) X

      Verwijderen
  6. Leuk, vooral dat zwarte rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk stoere herfst outfits :)


    Liefs,

    Maria Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil nog niets dat de herfst komt, ik hou teveel van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zal zeker mijn beanies weer gaan dragen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke inspiratie post!!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen