vrijdag 13 september 2013

Current Likes #6


Beauty: ELF Blush


Blushing van ELF is al voorbij gekomen in mijn review van verschillende ELF producten. Ik vind het een prachtig kleurtje waar ik snel naar grijp, omdat het bijna overal bij past en door de shimmer ook nog opvalt. 

Beauty: Kleancolor - Neon Pink


Neon Pink van Kleancolor zat in mijn Glossybox van juni. Ik was gelijk verliefd. Het is zeker geen kleurtje voor alledag want het neon valt gewoon ontzettend op. Maar in de vakantie of voor een leuk feestje is het zeker gepast. 

Beauty: OPI - Alcatraz... Rocks


Deze maand ben ik ingepakt door niet één, maar twee nagellakjes. Behalve Neon Pink heb ik momenteel ook Alcatraz... Rocks van OPI graag op mijn nagels. Hoewel ik de San Francisco collectie eerst aan me voorbij liet gaan -onder het mom van: ik heb genoeg nagellak- kon ik dit Liquid Sand lakje toch niet weerstaan. Dus ik ben op zoek gegaan op Ebay en een week later lag de nagellak bij me op de mat. Binnenkort komt hier nog een review over, maar deze foto zegt toch al genoeg?

Accessoire: Jaguar Necklace


In juli plaatste ik mijn eerste bestelling bij Forever 21 die grotendeels bestond uit sieraden. Ik ben gek op alles, maar vooral dit kettinkje met een jaguar draag ik regelmatig. Ik ben gek op panterprint, katten en alles wat er mee te maken heeft, dus dit kettinkje is echt iets voor mij. Door het kleine formaat is het geen ordinair sieraad, wat het met een jaguar wel snel kan worden. 

Music: Selena Gomez - Stars Dance


Ik ben helemaal geen fan van Selena Gomez, maar ik vind Stars Dance echt een onwijs tof album. Ik moet eerlijk bekennen dat dit album momenteel mijn go-to is als ik aan het fietsen ben. Klik hier voor mijn favorieten.

Music: Drake & Iggy


Zowel Started From the Bottom van Drake als Work van Iggy kende ik al, maar pas door de VMA's ben ik echt fan. Wat een heerlijke nummers. Replay all day long. 

Games: De Sims 3 Exotisch Eiland


Ik blijf altijd iemand die op wat voor leeftijd dan ook gewoon nog graag in haar kamertje achter de laptop spelletjes speelt. De Sims blijft altijd populair en vooral het nieuwe uitbreidingspakket Exotisch Eiland is echt helemaal iets voor mij. Ik kan me er onwijs mee vermaken en in vergelijking tot voorgaande pakketten (zelfs studentenleven, waar ik echt naar uitleefde) vind ik dit echt een toppertje. 

12 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Neon pink is heel mooi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kettinkje is zo tof. En die nagellakjes, wauw! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die roze nagellak en de Sims vind ik ook geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat liquid sand lakje! Sims 3 is inderdaad geweldig ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die twee nagellakkleuren zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke favorieten. Ik vind dat uitbreidingspakket van de sims ook echt fantastisch! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ketting is echt leuk! Ik vind Sims ook echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke favorieten :D

    Liefs,
    www.overvanallesennogwat.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OPI - Alcatraz... Rocks is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn die twee nagellakjes mooi, zeg! En ik hou ook wel van Selena Gomez haar liedjes. Lekker catchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke favorieten! de lakjes zijn allebei echt práchtig! :D X

    BeantwoordenVerwijderen