vrijdag 30 augustus 2013

Picture Perfect #3 Summer Days








Voor een avondje met mijn commissie moest ik met de trein naar Tilburg (vanaf Breda). Gelukkig vermaak ik me altijd heel goed met mezelf. Duckfaceee yeah.


Ook leuk in de trein: eten. Deze donuts van de appie zijn echt mijn nieuwe liefde. Meestal koop ik er maar één -die iets groter is- maar die was er nu niet. Dan maar een hele zak...


Recognize this? De gouwe ouwe Gameboy Color. Ik heb hem na jaren weer even van de zolder gehaald en om eerlijk te zijn kon alleen Pokémon mijn aandacht even trekken. Al heb ik die ook snel weer weggelegd. Ach, het gaat om het idee. 


Breakfast @ my boyfriend. Ik word altijd verwend door mijn lieve vriendje.


My 21st birthday! Hele leuke dag gehad (ondanks het feit dat ik de dag erna een hertentamen had). En deze gave ballon van mijn ouders gehad.


De eerste week van mijn vakantie gingen mijn vriend en ik op het appartement en de kat van mijn zus en haar vriend passen in Houten. Heerlijk om met zijn tweetjes zo samen te zijn en zorgen voor zo'n ontzettend schattige kat als dit is natuurlijk ook niet erg.


Omdat ik al mijn ECTS had gehaald van de afgelopen twee jaar -en omdat ik er om zeurde- kreeg ik van mijn vriend deze lieve beer.


Voor mijn verjaardag kreeg ik dit lakje van mijn tante. Prachtig.


Van verjaardagsgeld heb ik daarnaast The Maze Runner trilogie gekocht. Ik was er ontzettend nieuwsgierig naar en heb inmiddels twee boeken uit. Binnenkort reviews.


Jeej! Mijn eerste National Geographic in de bus. Het abonnement had ik van mijn zus en haar vriend gehad. Heerlijk tijdschrift.


Ik heb in mijn vakantie veel gewerkt. Mijn vriend ging op een avondje stappen terwijl ik na een werkdag alleen thuis zat, dus ik stuurde hem toen deze foto met het bericht dat de beer en ik ons ook wel gingen vermaken ;)


Het nieuwe album van Jay Z op mijn iPod! Ik moet zeggen dat ik er heel erg aan moest wennen, in eerste instantie viel het me een beetje tegen. Maar nu begin ik de nummers al toffer te vinden. 


Homemade Nacho's met mijn vriend.



Toen ik thuiskwam van twaalf dagen Griekenland met mijn vriend, werd ik gelijk door mijn moeder verwend. Een bloemetje in mijn kamer en een bakje fruit. Lief!


Met mijn vriend naar Now You See Me en deze popcorn met witte chocolade op. Erg lekker.


De Sims 3 Exotisch Eiland gekocht! Ben echt verslaafd aan deze uitbreiding.


De laatste tijd probeer ik zoveel mogelijk op te maken en zo min mogelijk nieuw te kopen. Tot nu toe gaat het goed...


Behalve dan deze kleine uitspatting: een nieuw nagellakje van OPI, gekocht via Ebay. Dit lakje komt uit de San Fransisco collectie en is zogenaamd Liquid Sand. Toen ik hem binnenkreeg móest ik hem gelijk testen en dus heb ik de nagellak maar even over mijn al gelakte pink gedaan. It's so pretty.


Liefs DQ

17 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! En wat zien die donuts er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik wil exotisch eiland ook hebben!! Over een paar maanden, nog even wachten voor mij. Je beerfoto's zijn komisch en al dat lekkere eten, yummy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's allemaal! Eten in de trein is inderdaad leuk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's allemaal, zo te zien heb je weer leuke dingen gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Yaay voor eten in de trein haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Het nagellakje is echt mooi!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gameboy colour!! Dat ding heb ik vroeger zo vaak gebruikt haha, was er echt verslaafd aan! En ohh de sims! die uitbreiding wil ik ook nog zo graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. De nagellak die je van je tante hebt gekregen is heel erg mooi, die ga ik ook halen, want zag dat de Etos ze nu verkoopt! Ik heb toevallig dezelfde scrub van Therme opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! En ik vroeg me al af waar dat merk verkocht werd ;) X

      Verwijderen
  9. Leuke foto's. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Aaawh van die eetfoto's loopt echt het water in m'n mond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf die nagellakjes! En haha, die beer met de Corona. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je nagellakjes zijn heel gaaf!! Nog gefeliciteerd ook :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto`s zeg! Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!

    Liefs My

    BeantwoordenVerwijderen