dinsdag 2 augustus 2016

HappyDays - Dag 561 t/m 580

"We live in times when super-busy schedules have become something to boast about. While the speed of life increases, there is less and less time to enjoy the moment that you are in. The ability to appreciate the moment, the environment and yourself in it, isthe base for the bridge towards long term happiness of any human being" -100happydays


Deze HappyDays zijn van 30 maart tot en met 18 april.


Wandelingetje door Breda, op weg naar een afspraak met een makelaar voor schrijfwerk (lees: mijn "schoonvader") #day561


Vriendlief heeft een afspraak in Den Haag, ik vergezel hem met liefde #day562


Goedemiddag poes #day563


Na een zaterdagje werken, een avondje Lentebokfestival in Utrecht met twee vriendinnen #day564


Nagenieten van mijn aankopen uit Den Haag #day565


Mooi Breda; De Grote Kerk #day566


New shoes (H&M) #day567


Ik lees The Lord of the Rings-trilogie (inmiddels uit) #day568


Date night met vriendlief #day569


Vriendlief en ik doen poging tot 't maken van een cheesecake #day570


Kasteelplein, Breda #day571


Dagje Amsterdam (op bezoek bij oudste broer & vriendin van mijn vriend) en even langs boekenzaak Scheltema #day572


Leeslijstje voor april #day573


Ik koop schattige cacti #day574


Een ochtendje bij mijn vriend #day575


Mijn leesstatistieken so far dit jaar (dit was 14 april) zien er goed uit #day576


Dinner and drinks met vriendinnetjes bij de Boterhal in Breda #day577


En de zaterdagavond erna nog meer biertjes met vriendlief thuis #day578


Die biertjes loop ik er zondag weer af... #day579


Poeh, living the good life. Ik ga uiteten in Houten met familie #day580

3 opmerkingen: