donderdag 4 juli 2013

It's My Birthday

Ik ben vandaag weer een jaartje ouder geworden! 21 jaar alweer. Time really does fly. En wat heb ik dit jaar eigenlijk allemaal gedaan?

Ik ben in juli met mijn vriend voor het eerst samen op vakantie gegaan: een week naar Zakynthos, Griekenland. Daarnaast was ik in augustus twee jaar samen met mijn vriend, wat we in Antwerpen hebben gevierd. In september ben ik meegegaan als vrijwilliger op het introductiekamp van mijn studievereniging, wat ik zo leuk vond dat ik besloot om in de introductiecommissie voor het volgende jaar te gaan (ik heb dus het kamp georganiseerd -en organiseer het eigenlijk nog- voor aankomende september). Ik ben begonnen aan het tweede jaar van mijn studie aan de universiteit en heb dat jaar ook afgerond (op het hertentamen van morgen na). Ik ben tijdens oud&nieuw een week op wintersport gegaan met mijn familie in Oostenrijk. Ik heb een hele leuke carnaval gevierd als bij, matroos, cowgirl en las vegas/'20 lady. Ik ben in maart vier dagen naar Disney Land Parijs geweest met mijn vriend, zus en haar vriend. In juni heb ik weer genoten van Concert at Sea met drie vriendinnen. Ik ben naar onwijs veel films in de bioscoop gegaan: The Dictator, The Dark Knight Rises, The Bourne Legacy, Killing Them Softly, James Bond Skyfall, The Hobbit, Django Unchained, Silver Linings Playbook, Iron Man 3, The Hangover 3, The Great Gatsby en Despicable Me 2 (behalve Silver Linings Playbook, allemaal met mijn vriend). Ik ben naar heel veel leuke feestjes geweest: borrels van mijn studievereniging, Totally Summer, HBO Intro, Klunen en gewoon uitgaan met vriendinnetjes. Ik ben naar de Efteling geweest met mijn vriend. Ik heb daarnaast ook heel veel gestudeerd: papers geschreven, presentaties gegeven, boeken doorgespit, tentamens gemaakt en colleges bijgewoond. Maar ik heb vooral ontzéttend veel geshopt...

Ik ben ook enkele keren naar het ziekenhuis geweest, heb heel veel rugpijn gehad, heb onder andere mijn spiraaltje laten verwijderen (thank god for that) en ik heb gemerkt dat hoe ouder ik word, hoe moeilijker ik het vind dat ik geen kinderen kan krijgen (later hierover misschien meer).

Ook heb ik veel discussies met mijn vriend gehad en momenten gedacht dat het misschien beter was, als het over zou zijn. Uiteindelijk ben ik toch altijd tot de conclusie gekomen dat ik teveel van hem hou, dat we het zo leuk hebben samen, dat hij me vaak onwijs aan het lachen krijgt en dat hij me door sommige berichtjes of acties nog altijd vlinders geeft. Bovendien zijn het ook maar fases. Het kan gewoon niet altijd top zijn ;)

Mijn twintigste levensjaar is weer voorbij. Op naar de 21 en op naar een hoop nieuwe ervaringen.


13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat heb je een leuk jaar gehad (op wat vervelende dingen na, maar dat heeft iedereen wel). Leuke post :) Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd meis :D Hoop dat je een leuke
    dag hebt vandaag!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige verjaardag! Wat heb je een fijn jaar achter de rug, op de mindere na dan. Als je graag eens wil praten, mag je mij altijd een mailtje sturen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een fijne dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!
    Wat een leuk jaarverslag (op het ziekenhuis na dan)
    Leuke blog heb je :D Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!! Geniet van deze dag <3 Wat vervelend van het ziekenhuis trouwens.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag!! De terugblik op je 20ste levensjaar heb je mooi verwoord. Wat bijzonder dat je ondanks de verdrietige zaken in je leven ook naar de mooie en gezellige dingen kunt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag! :) Wat een boel films heb je gezien in de bios zeg; leuk! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulatiooooooons! Hoop dat je er een mooie dag van gemaakt hebt :)

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen