maandag 15 juli 2013

Glossybox Juni '13

De Glossybox van juni... Maar is het niet al weer bijna tijd voor de Glossybox van juli? Jazeker. Door enkele bezorgingsproblemen had het mooie roze boxje bestemd voor mij helaas een flinke vertraging, maar met dank aan de goede service van Glossybox had ik vorige week dan toch de Glossybox van juni binnen. En wat ben ik blij dat ik deze niet gemist heb. Deze box zat vol met pareltjes!

Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!






Het kaartje heeft wéér een nieuwe vormgeving, maar ik vind het zeer geslaagd. De foto's als een soort polaroid plaatjes speels naast de teksten. Leuk! En het thema van deze maand vind ik ook ontzettend tof: Affordable Favorites. Sommigen vinden dit misschien minder, omdat je "minder waar voor je geld krijgt". Maar ik vind het juist leuk om goedkope pareltjes te ontdekken. Bovendien ben je dan ook nog daadwerkelijk in staat om het product aan te schaffen als het goed bevalt, wat ik bij overpriced oogcrèmes of gezichtsmaskers dus niet heb.


De eerste affordable favorite is naar mijn mening voor een deodorant niet ontzettend budget -namelijk €5,99- maar desalniettemin iets wat ik misschien zelfs opnieuw zou kopen. Ik heb het parfum van Sex and the City, de by night versie, en die vind ik heerlijk. Deze deodorant -o en ik zie nu ook dat het tevens een body spray is- ruikt sterk en sensueel. Ik vind het heerlijk. Inderdaad ook wel leuk om in je tas te gooien zodat je jezelf door de dag heen nog een lekker geurtje kan geven. Daarnaast vind ik de verpakking ook zeer stylish.



Dan een zeer verrassend product, de Sorbet Foam van een voor mij onbekend merk: Fruittini. Dit is dus -zoals de naam al zegt- schuim die als een soort body lotion fungeert. Je hoeft hem namelijk na aanbrengen niet af te spoelen. Ik vind foams heerlijk en ook deze bevalt me goed. Bovendien is het schuim ontzettend koud als je het aanbrengt, wat echt een apart maar lekker effect geeft. Ik vind alleen de geur niet zo lekker, namelijk ananas en prosecco. Erg zoet en niet helemaal mijn ding. Maar op het kaartje zie ik al een limoen variant staan die mij al een stuk lekkerder lijkt en ik neem aan dat er nog wel meer fruitgeuren zullen zijn. Als deze mij bevalt, ga ik zeker wel even op internet op zoek naar de andere varianten! De foam kost €3,99.


Batiste! Hier ga ik weinig woorden over schrijven, want ik kan met slechts één zinnetje mijn mening wel samenvatten: Love it! Vooral deze kokosnoot geur. Ik ga deze kleinere versie meenemen op vakantie. Er staat op het Glossybox kaartje dat de adviesprijs €2,02 is voor een fullsize, maar volgens mij koop ik hem bij de kruidvat voor in ieder geval €4,99. Prijzig, maar de kwaliteit van deze droogshampoo is ontzettend goed. Dan een peel off mask van het merk Acne Killer. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe pil waarvan mijn huid erg onrustig is geworden, terwijl ik dat voorheen nog nooit heb gehad. Deze peel off mask is dus meer dan welkom. Overigens was dit een extraatje.


Een mascara! Altijd leuk om uit te proberen, want mijn perfecte mascara is helaas van Sephora en dat kan ik niet meer in Nederland kopen. Deze is van Miners en kost €5,95. Strakke verpakking en het borsteltje ziet er veelbelovend uit.



Een knalroze nagellak! JA! Kiss Me On My Tullips van OPI is één van mijn favoriete kleurtjes én knalroze. Maar naast dit kleurtje, Neon Pink van Kleancolor, lijkt mijn OPI kleurtje bijna een beetje vaal. Ik ben ontzettend nieuwsgierig hoe deze er op mijn nagels uit gaat zien. Ik vind het een leuke verpakking -heeft ook wel iets weg van de OPI flesjes alleen dan nét wat speelser- en het lakje kost maar €3,95.



Voor meer informatie over Glossybox verwijs ik je naar mijn eerste artikel of de Glossybox site!

11 opmerkingen: