woensdag 31 juli 2013

Current Likes #5




Films: The Dark Knight Trilogie


Voor mijn 21e verjaardag kreeg ik van mijn "schoonouders" en mijn vriend de drie nieuwste Batman films. Ik had ze allen al eens gezien, maar het blijven favorieten. Wat een ontzettend goede films. Als je ze nog niet gezien hebt, zeker aanraders voor de vakantie!

Beauty: ELF Blush & Catrice Highlighter


Twee producten die ik al een tijdje in mijn bezit heb, maar die ik nu pas echt waardeer: zeker in combinatie met elkaar. De ELF Blush in Fuchsia Fusion met de Catrice Highlighting Powder van de SpectaculART collectie in Artfully Lustrous. Geeft mijn gezicht in an instant een frisse uitstraling. Overdag breng ik de ontzettend gepigmenteerde blush lichtjes aan en voor feestjes laat ik het roze net wat heftiger uitkomen. Love!

Accessoire: Dick de Beer


Omdat ik al mijn vakken heb gehaald -yes I did it! later een update hierover- en dus de 120 ects van deze twee jaar binnen heb, kreeg ik van mijn vriend deze ontzettend schattige beer. Naja, het was meer om het feit dat toen we een week ervoor in Walibi waren, ik alleen maar aan het zeuren was om een knuffel. Oops. Maar zo blij als een kind toen ik dit schatje kreeg. We hebben hem Dick genoemd, naar de dikke kat waar we op dat moment op paste, Dirk, die we ook wel liefkozend Dik noemden. 

Accessoire: 21 Ballon


Toen ik 21 werd, kreeg ik deze gave ballon van mijn ouders. Hij hangt inmiddels nog steeds -helaas wel iets slapper- in mijn kamer. Leuke verrassing :)

To Do: Lezen


Nu ik vakantie heb, is het tijd om de studieboeken even weg te leggen. Door het jaar heen lees ik niet zo veel, maar in de vakantie ben ik er gek op. Ik heb verschillende boeken voor mijn verjaardag gehad en ik heb nu al zin om die op het strand in Griekenland door te lezen!

To Do: Vakantielijstjes maken


Ik heb een hekel aan last minute inpakken. Ik heb sowieso altijd al het gevoel dat ik iets vergeet, laat staan als ik pas op het laatste moment mijn spullen heb gepakt. Dit jaar leek het me verstandig op tijd te beginnen aan een lijstje. En ik moet zeggen, het werkt. Zo heb ik naar de hand van mijn lijstje een aantal dingen moeten kopen -aftersun, mini verpakkingen- die ik anders dus niet gehad had. Goed bezig!

8 opmerkingen:

  1. Leuk vakantielijstjes maken!
    Helaas ga ik dit jaar niet dus moet t zonder lijstje doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! En ik vind het ook heerlijk om weer lekker te lezen in de vakantie. Ik ben benieuwd hoe je the maze runner trilogie vindt. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke overzichtje!



    Liefs,
    Hazal
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's :D

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh Dick de Beer is cute :-) Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen