vrijdag 8 juni 2018

Hello June


“How can we expect people to put value on our work when we don't value ourselves enough to set and hold uncomfortable boundaries?” 
Rising Strong ~ Brené Brown

We're Going to Ibiza

BIJNA VAKANTIE! Ik typ dit op donderdagavond (7 juni) wetende dat morgen mijn laatste werkdagje voor mijn vakantie is (weliswaar een goed volgepropt druk werkdagje, waarin iedereen nog even snel ofwel een meeting met me heeft ingeschoten ofwel nog iets van me wilt hebben... jeej). Ik ben eerst nog een weekendje home alone, aangezien vriendlief een weekendje met zijn voetbalteam heeft, maar maandag ga ik een weekje op vakantie naar Ibiza, met twee vriendinnen. Ik heb er echt onwaarschijnlijk veel zin in; sowieso het idee van een weekje vakantie van werk, het lekkere weer, heerlijk eten en drinken en de leuke feestjes, maar vooral ongegeneerd lachen en goeie gesprekken met mijn vriendinnen. Love it. 


The Portable Magic of Books and Movies

Hoewel ik eigenlijk een echte paperbacklover ben, heb ik onlangs twee prachtige hardbacks gekocht; Circe van Madeline Miller en The Outsider van Stephen King. Die laatste neem ik denk ik mee op mijn vakantie naar Ibiza. Geen idee of ik daar veel ga lezen, maar ik wil in ieder geval voorbereid zijn... Goeie boeken kunnen heel essentieel zijn voor mijn vakanties. 

Daarnaast heb ik verrassend genoeg afgelopen maand best wat films gezien. Deadpool 2 en Solo: A Star Wars Story in de bioscoop en thuis onder andere Django Unchained, Inception, Jurassic Word, Star Wars: The Last Jedi en X-Men: First Class. Ook ben ik op aanraden van mijn ouders aan een nieuwe serie begonnen, namelijk The Alienist. Slechts twee afleveringen gezien, maar al een klein beetje verslaafd...

“And I wonder what the sound of a heart breaking might be. And I think it might be quiet, unperceptively so, and not dramatic at all. Like the sound of an exhausted swallow falling gently to earth.” 
Tin Man ~ Sarah Winman



Geen opmerkingen:

Een reactie posten