zaterdag 9 januari 2016

Current Likes #33


Beauty: I Heart MakeUp Chocolate Palette


Ik ben gek op mijn Death By Chocolate Palette van I Love MakeUp, dus toen ik de andere varainten bij de Kruidvat zag, móest ik er wel eentje bijkopen. Over deze variant komt binnenkort nog een apart artikel online (hoewel ik eigenlijk niet veel meer over beauty schrijf), dus hou mijn blog daar zeker voor in de gaten ;)

Beauty: Nivea Aftershave Balm


Als je NikkieTutorials niet volgt op YouTube, heb je waarschijnlijk geen idee waarom bovenstaand mannenproduct een favoriet is. Maar onze eigen Nederlandse YouTube-ster ontdekte dat deze Aftershave Balm een ingredient bevat (namelijk glycerine) waar make-up zich goed aan hecht. Vriendlief gebruikte het product niet, dus ik heb zelf een flesje bij de Kruidvat moeten kopen, en inmiddels gebruik ik 'm dagelijks. Ik doe een héél klein beetje op mijn vingers, smeer het goed in op mijn gezicht (heel goed, totdat het een beetje sticky wordt) en dan door naar de make-up. Een goedkope, makkelijk verkrijgbare en ontzettend goed werkende variant voor primers. Het enige nadeel is dat dit product niet daadwerkelijk een primer is en dus ook geen bijkomstige voordelen heeft zoals het verkleinen van poriën, maar voor mij weegt dat nadeel niet zo zwaar tegen de voordelen. 

Fashion: Primark Pyjama Broek & Pantoffels


Ik plaatste al een shoplog van de Primark -waar ik speciaal voor de Star Wars-collectie naar toe ging, ja zó'n fan ben ik- en ik kan inmiddels vertellen dat vooral deze pyjamabroek en pantoffeltjes fanatische aankopen waren. Ik heb mijn kerstvakantie een klein beetje doorgebracht in werk-, feest- en hardloopkleding, maar het grootste deel was ik in dit ensemble te vinden met een heerlijke warme trui.

Books: Het Lied Van IJs en Vuur / Game of Thrones


Ik ben weer helemaal verslaafd aan de Het Lied Van IJs En Vuur/Game Of Thrones-boeken van George R.R. Martin. In mei las ik Een Storm Van Zwaarden I, wat het eerste deel van het derde boek is (in de Nederlandse varianten is het derde boek opgedeeld in twee boeken) en in november besloot ik het tweede deel op te pakken. Het einde was zo ontzettend episch (LADY STONEHEART!) dat ik wel door móest gaan met Een Feestmaal Voor Kraaien.

Films: Star Wars Episode VII: The Force Awakens


Al maanden zat ik in spanning klaar voor de nieuwe Star Wars film en 17 december zijn mijn ouders, mijn vriend en ik dan eindelijk gegaan (een dag na release, dus of ik nou echt van "eindelijk" moet spreken...). And it was amazing. Ik was bang dat de film zou gaan tegenvallen omdat mijn verwachtingen zo hoog waren, maar The Force Awakens was echt ontzettend tof. Veel mooie referenties naar oude films, een paar onwijs toffe nieuwe personages, veel humor en ontzettend veel vette actie.

Activity: Hardlopen


Ik had niet gedacht het ooit nog te zeggen, maar ik ben aan het hardlopen geslagen. Volgens mij ben ik halverwege november begonnen en inmiddels ben ik halverwege mijn interval-schema. Hoewel ik een echt beginnersschema aanhoud, omdat ik gewoon een slechte conditie heb en omdat hardlopen niet perse de beste sport is om jezelf gelijk in onder te dompelen, heb ik tussendoor toch al twee weken moeten pauzeren vanwege pijn aan mijn knie. Desalniettemin gaat het eigenlijk vrij goed, vind ik het erg leuk en is drie keer in de week hardlopen best goed te doen.

Activity: Sinterklaas


Als die hard Sinterklaas-vierders hebben we ook dit jaar bij mij thuis weer goed uitgepakt. Ik kreeg een R2D2 surprise, acht boeken en één graphic novel, twee knuffels, een Star Wars advent kalender, een Tanya Burr nagellakje, een heerlijke geurkaars en nog veel meer. Al mijn Sinterklaas cadeautjes kun je hier vinden.

Muziek: Adele 25


Ja je wordt er mee doodgegooid en ja ik heb vier (!!) ochtenden tevergeefs enkele uren achter mijn iPad, iPhone en laptop gezeten om kaartjes voor het concert proberen te krijgen, maar ik geniet behoorlijk van het nieuwe album van Adele. Ik vind 25 weliswaar niet zo tof als 21 (die had voor mij toch wat meer goede knallers), maar alsnog staat Adele momenteel continu aan bij mij.

9 opmerkingen:

  1. Leuke foto's weer meid en oeh adele prachtig nummer! goed weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die palette vind ik ook erg fijn! Ik ben benieuwd naar die aftershave balm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat leuk dat palette in vorm van chocolade!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar je review over dat oogschaduw palette. Heb er al veel goede dingen over gelezen. Die pantoffels vind ik nog steeds super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omg zo een heerlijke broek lijkt me dat. Dat palette is super fijn! En mooi nummer van Adele!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahw, wat jammer dat het je niet is gelukt voor de kaartjes :-( zo je best ervoor gedaan.... -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's :) Ik ga SWVII volgende week eindelijk zien!! Nog eventjes wachten.

    BeantwoordenVerwijderen