zondag 14 april 2019

Hello April

Ik was zo goed bezig, maar ben weer beetje ingezakt met mijn bloggen. Dit komt voornamelijk omdat werk momenteel mijn leven nogal beheerst; op een goeie manier. Sinds een weekje doe ik namelijk wat anders; wel bij hetzelfde bedrijf en in dezelfde functie, máár op een andere afdeling, met andere systemen en een ander contract (waardoor ik er financieel nogal op vooruit ga en veel meer vakantiedagen heb, heujjj!!). Tot nu toe vind ik het ontzettend leuk. Hoewel ik nog super goed op mijn plek zat en het heel erg naar mijn zin had, en waarschijnlijk niet snel uit mezelf iets nieuws was gaan doen, werd “deze functie” me aangeboden en nu vind ik het eigenlijk zo leuk dat ik weer even uit mijn comfort zone word getrokken. Nieuwe mensen, nieuwe manier van werken maar vooral weer een heel nieuw systeem om te leren kennen; erg tof. Het nadeel is dat ik nu dus eigenlijk een dubbele functie heb; mijn opvolger is namelijk pas net bij ons bedrijf begonnen, en moet alles nog leren (van mij, terwijl ik ook probeer van alles te leren). Beetje chaotisch, en gaan behoorlijk wat uurtjes en energie in zitten, maar komt goed.

Weekje weg

Erg goed getimed is het dus wel, dat ik volgende week een paar dagen vakantie heb. Mijn ouders hebben een huisje in de Ardennen gehuurd, en zowel mijn zus en haar man als mijn vriend en ik mogen daarvan meegenieten. Vriendlief en ik vertrekken aankomende vrijdag (Goede Vrijdag) na onze werkdag, en blijven dan tot en met donderdag. De vrijdag erna heb ik al wat meetings staan, dus dan ga ik gewoon werken (al kan ik daar met al mijn overuren ook wel een kort dagje van maken, bijvoorbeeld van 10 tot 15...). Vriendlief is momenteel ook erg druk op zijn werk, dus we zijn beide echt aan het aftellen; onwijs veel zin in een weekje rust en gezelligheid met de fam!


The portable magic of books, movies and series

April is overigens een vrij heftige maand dit jaar. Allereerst gaat het laatste seizoen van Game of Thrones in première; iets waar ik ontzettend naar uitleef en waar ik mezelf al een tijdje op aan het voorbereiden ben, door middel van het opnieuw lezen van de boeken (ik zit momenteel midden in dee drie, A Storm of Swords) én vriendlief en ik hebben alle seizoenen opnieuw bekeken (de laatste twee met een beetje haast, dus afgelopen weekend stond in teken van een GoT marathon). Daarnaast komt deze maand Avengers: Endgame uit, het vervolg op Infinity War en als het ware de kroon op de afgelopen jaren aan Marvel films. So excited!! 

1 opmerking:

  1. Oh een nieuwe functie, gefeliciteerd! En meer vakantiedagen is altijd fijn haha :)

    BeantwoordenVerwijderen