zaterdag 6 juni 2015

HappyDays - Dag 201 t/m 220

"We live in times when super-busy schedules have become something to boast about. While the speed of life increases, there is less and less time to enjoy the moment that you are in. The ability to appreciate the moment, the environment and yourself in it, isthe base for the bridge towards long term happiness of any human being" -100happydays




Het eerste "echte" ijsje van het jaar #day201


Stapoutfit voor een zaterdagavondje stappen (mooie kapstok op de grond ook) #day202


GAME OF THRONES SEIZOEN 5 #day203


Verliefd op de poes bij mijn vriend thuis. Ik wil ook weer een kat #day204 



Genieten van het lekkere weer met mijn vriend in het Valkenberg #day205


Bloemetjes in huis gehaald #day206


Het lekkere weer komt eraan! Tijd voor een Caramel Frappuccino #day207


Een goed boek & een bakje koffie #day208


Mijn leesstatistieken in april #day209


Een nieuwe trailer van Star Wars Episode VII gezien met een glimp van Han Solo en Chewbacca; "Chewie, we're home" #day210


Mooi Breda #day211


Lunch & drankje met lief vriendinnetje #212


Shopdagje in Eindhoven met moeders en zus; lunch bij Happy Italy #day213


YES! Avengers: Age of Ultron met het vriendje #214


New Bag #215


Ik vermaak me best op zaterdagavond by my self #216


Ik eet taart met mijn vriend erop; this is how we do #day217


Fantastische Koningsdag bij 538 in Breda #day218


Liefde voor deze highlighter van Essence #day219


Nieuw hoekje in mijn kamer #day220

6 opmerkingen:

  1. Hihi, wat een super cute kat ^^ En die nieuwe handtas is very pretty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu heb ik zin in een sorbetijsje :-) Wat is je nieuwe tasje mooi, zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's.. Je nieuwe tas is echt mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! En heel veel lekker eten, jummie! Hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk tasje heb je! en heerlijk dat ijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeeh die bloemen zijn zo pretty. Ik ben echt gek op bloemen in huis.

    BeantwoordenVerwijderen