woensdag 8 april 2015

Summer Vibes

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb onwijs veel zin in de zomer. Het is tijd voor warm weer en een lekker zonnetje, en alles wat daarbij hoort (zonnebrillen, zomerse kleding, boeken lezen in de tuin, terrasjes pakken, wijntjes en biertjes, lekker hapjes... ik dwaal af). Nu de zomerkleding weer in de winkels hangt, voel ik de summer vibes al weer helemaal opborrelen. Ik heb al wat nieuwe zomerkleding in huis gehaald en wil vandaag met jullie delen in wat voor kleding ik mezelf de komende maanden wel zie rond paraderen.





Vorig jaar begon mijn liefde voor maxi jurken en maxi rokken en dit jaar voel ik dat de jumpsuit ook een goede kans maakt om mijn zomerliefde te winnen. Ik heb weliswaar nog geen enkele jumpsuit in huis, dus in feite baseer ik het puur op die prachtige plaatjes, maar des te meer redenen om binnenkort een exemplaar aan mijn garderobe toe te voegen. Zo zijn bovenstaande varianten te koop bij Esprit (de overige kleding in dit artikel overigens ook). Ik vind vooral de zwarte strapless jumpsuit erg tof omdat die me erg comfortabel lijkt, maar daarnaast met sieraden en mooie schoenen ook zeer feestelijk gemaakt kan worden. Ook de bruine variant vind ik erg gaaf. Het voordeel aan een jumpsuit is natuurlijk (behalve dat ze me ontzettend comfortabel lijken) dat je met één keuze je hele outfit klaar hebt. Dan ben je in ieder geval zeker dat je je ochtend of avond niet twijfelend voor je kledingkast door hoeft te brengen; met de jumpsuit ben je in één klap klaar.



Ook van jurkjes blijf ik altijd gecharmeerd. Eerder deze maand kocht ik al twee schattige zomerjurkjes en ongetwijfeld voeg ik er komende maanden nog wel meer aan mijn garderobe toe. Met jurkjes kan je, net zoals met jumpsuits, gewoon alle kanten op. Met slippertjes of sandaaltjes eronder ben je klaar voor een dagje shoppen, strand of een simpel dagje thuis, maar met mooie espadrilles of hakken en wat leuke sieraden kun je alle feestjes en festivals trotseren. Tot slot twee dingen die ik nooit genoeg heb: bikini's en zonnebrillen. Ik heb een beetje een obsessie met beide en vind het moeilijk in de winkel leuke exemplaren te laten liggen. Zo heb ik al een ruime verzameling bikini's en toch heb ik het al voor elkaar gekregen in januari (!) een nieuw bovenstukje te kopen. Nooit genoeg bikini's en zonnebrillen... Of jurkjes... Of jumpsuits...? 

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke items heb je uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jumpsuits zijn echt zo comfortabel....
    Zoals jou kijk ik ook zo hard uit naar de zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb echt zin in de zomer, lekker weer, weinig kleren en bikini's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook onwijs veel zin in de zomer: lekker zonnen, ijsjes en zonder jas naar buiten. Stiekem ga ik nog geen afscheid nemen van de maxi-trend. Vind 'm te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jumpsuits zitten zo lekker! Ik heb al heel wat mooie jumpsuits gezien bij de H&M haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat jeans jurkje is leuk! Ik vind jumpsuits erg leuk, alleen vreselijk als je naar het toilet moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jumpsuits vind ik ook heel leuk! Ik ben ook op zoek naar jurkjes voor mijn garderobe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe jumpsuits! Laat het maar snel zomer worden :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jumpsuit vind ik ook geweldig. Ze zitten zo fijn en zijn zo ongelofelijk stylish.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke items, vooral die jumpsuits!

    BeantwoordenVerwijderen