woensdag 21 januari 2015

I Heart MakeUp - Death By Chocolate & Candy Queen of Hearts

Begin december kreeg ik van de goedheilig man ontzettend veel leuke cadeautjes, waaronder een oogschaduw palette en blush van het merk I Heart Makeup. Ik heb beide producten inmiddels al meerdere keren op mijn blog voorbij laten komen, maar vandaag kunnen jullie eindelijk uitgebreid zien en lezen hoe de producten eruit zien en wat ik er van vind (al zal dat laatste geen verrassing meer zijn). Wees voorbereid op onwaarschijnlijk veel foto's; ik was op dreef met deze beauties. 




I Heart MakeUp is voorlopig enkel online te bestellen; ik heb Sinterklaas aanwijzingen gegeven en mijn producten zijn besteld bij Beauty88. Je kan betalen via iDeal én Paypal (love it) en de levertijd is 1-3 werkdagen. De verzendkosten zijn €3,95 (€7,95 naar België) en vanaf een totaal aankoopbedrag van €50 zijn er geen verzendkosten. Maar genoeg over de webshop.

Death By Chocolate Palette



I Heart MakeUp heeft verschillende make-up paletten in het assortiment, waaronder twee "chocolade"-paletten, namelijk I Heart Chocolate en Death By Chocolate. Beide paletten kosten €9,99 per stuk. Ik heb het tweede palette in mijn bezit. Het Death By Chocolate palette is onwijs leuk verpakt in de vorm van een chocoladereep. Het palette bevat behalve 16 oogschaduw tinten ook een grote spiegel.


Love these kind of colours! Veel bruintinten, twee highlighters (mat en met shimmer) en een matte zwarte kleur. All you need. Ik heb al wat favorieten opgebouwd de afgelopen weken en heb verschillende looks gemaakt. Drie van deze looks heb ik gefotografeerd (zover dat kan met een iPhone) en die laat ik hieronder zien. De pigmentatie van de tinten is in ieder geval fantastisch.




Vooral van de onderste look ben ik momenteel fan, alleen dan met het bruin in de buitenste hoek iets zwaarder aangezet. Ik ben echt verliefd op dit palette. Er zitten onwijs veel mooie kleuren in die vrijwel allemaal bruikbaar zijn, waardoor je er veel kanten mee op kan. Death By Chocolate is momenteel mijn go to palette. 


Candy Queen of Hearts Blushing Heart


De Blushing Hearts van I Heart MakeUp zijn in verschillende varianten beschikbaar, waaronder twee Bronzers, een Highlighter en drie Blushers, die allemaal €6,99 kosten. Ik heb één van de Blushers, namelijk Candy Queen of Hearts. Ook van dit product vind ik de verpakking weer ontzettend leuk. 


Je kan de drie kleuren apart gebruiken maar ook samen, door je kwast over alle kleurtjes te wrijven. Ik doe dit laatste altijd en dat geeft me de meest rechtse swatch. Ik vind het sowieso een heel leuk kleurtje, maar vooral de glans die de blush je wangen geeft is echt prachtig.


Het is in real life nog véél mooier en glanzender dan op de foto, but you get the idea. 

Overigens heb ik op bovenstaande foto ook het sneetje op mijn neus waar ik in een eerdere blogpost naar refereer. Onderschat nooit de kracht van je nagels. 


Mijn conclusie: prachtige producten, in fantastische verpakkingen en voor leuke prijsjes. Wat wil je nog meer? Beide producten gebruik ik dagelijks en ik durf te zeggen dat ik het met enkel deze producten zou redden (in plaats van nog meer palettes en blushes; zonder mascara overleef ik het alsnog niet). Het Death By Chocolate palette kost €9,99 en de Candy Queen of Hearts blusher kost €6,99. Beide producten zijn verkrijgbaar op de webshop Beauty88.

27 opmerkingen:

  1. Die palette krijg ik als het goed is vandaag ook binnen, wat ziet die er mooi uit! Ik wil die nieuwe versie ook graag hebben (met die witte chocolade) haha dat klonk grappig. Alleen als ik bij Make-Up Revolution wil bestellen lukt het niet via meastro heel raar...en PayPal is @#$^^& ik weet me code niet meer lol. Overigens zijnd ie blushes ook heel leuk. Ik heb er twee van! prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die is ook vet mooi. O wat raar, volgens mij heeft mijn Sinterklaas (lees: mijn moeder) alles wel gewoon met Maestro besteld! X

      Verwijderen
  2. Dat palette is prachtig. De kleuren zijn lekker gangbaar, daar houdt ik echt van. Om nog maar te zwijgen over die mooie blush...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuke verpakkingen zeg! Vooral de blush ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wauw, ik vind je eerste look het allermooist. Prachtige kleuren heb je daarvoor gebruikt!

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah dat palette wil ik nog dolgraag hebben! Mooie looks heb je ermee gemaakt zeg. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het palette ook, hij is prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, écht prachtig! Je hebt er onwijs mooie looks mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het palette is prachtig en de blush, WAUW! Ik heb toevallig gister een blushpalette besteld, dus ik kan niet wachten om hem te gebruiken:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm, een oogschaduwpalette in de vorm van een chocoladereep. Hoe kan het dat daar nog nooit iemand is opgekomen :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat palette is prachtig! I Vooral je eerste look ermee vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige producten! De looks die je ermee gemaakt hebt zijn ook allemaal erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide hele mooie producten. Ik vind je eerste look echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, zeg! De swatches zien er echt super uti en je looks zijn echt heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Telkens als ik dit palletje zie denk ik dat het een echte chocolade reep is haha. Heg ziet er wel mooi uit en de kleur en staan je mooi!
    Liefs Quinty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat palette heb ik ook en ik ben er zo blij mee! Echt een pareltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah wat ziet het er mooi uit! Ik ga er zeker over denken om het te bestellen! En die verpakkingen ook. Love it!

    Liefs Valery

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik raad ze zeker aan! Al was dat uit mijn review misschien ook al wel duidelijk haha. X

      Verwijderen
  17. Deze is zooo leuk! :) Ik vind de kleurtjes erg mooi en de looks die je ermee hebt gemaakt zij ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ohhhh wat een mooie pallet kleurtjes, normaliter zie je de pigment niet zo alleen een beetje glittertjes, maar bij jou zie je het echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb ze zelf ook, alleen gister die blush laten vallen en nu is ie stuk :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah nee zonde! Ik zou echt niet meer zonde kunnen (verslaafd, I know it haha). X

      Verwijderen
  20. Oh, ik zou wel een hapje willen nemen uit dat palette ;-) Mooie tinten!

    BeantwoordenVerwijderen