maandag 22 december 2014

Prettybox December '14

In verband met kerst (so excited!) werd de Prettybox deze maand al zeer vroeg thuisbezorgd. Na de veel te late Glossybox van vorig jaar rondom kerst (ik kreeg mijn december box rond 10 januari) vond ik dit een aangename verrassing en vandaag laat ik jullie zien wat er in mijn Prettybox zat.

Voor meer informatie verwijs ik je naar de Prettybox-website.








De kleurtjes van de box zijn helemaal in kerststemming: I like it! Er zitten vijf full size producten in, dus het is ook een goed gevulde box.


Ten eerste en tweede een shampoo en conditioner van Rituals. Eigenlijk ben ik er niet zo'n fan van om nieuwe shampoo's en conditioners uit te proberen (ik ben gewoon erg tevreden met de producten die ik nu gebruik) maar kleine varianten als dit zijn wel weer handig voor onderweg. Daarnaast ruiken beide producten erg lekker.


Dit is alweer de vierde keer dat er een product in mijn box zit van het merk So Susan, maar tot op heden ben ik er altijd blij mee geweest, dus mij hoor je niet klagen. Ditmaal een 8-Hour Cheek Stain ter waarde van €29,95.


Ook heb ik al eerdere enkele kwasten van het merk Colormates gehad. Hier was ik helaas minder blij mee; de haartjes zijn niet echt zacht en vallen soms uit en de omvang is me iets te klein. Ik ben benieuwd of deze variant beter is.


Tot slot een nagellak van Golden Rose (ik ben gek op Golden Rose nagellak) met een magneetje. Het concept is alweer iets ouder, maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van magnetische nagellak dus ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het effect! €6,95

Voor meer informatie verwijs ik je naar de Prettybox-websiteWil je ergens een review van zien? Laat het even weten in de reacties!

9 opmerkingen:

  1. Mooie inhoud! Ik wist niet dat Rituals ook shampoo verkoopt, daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inhoud! Ik ben heel erg benieuwd naar die nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 't wel een leuke inhoud, die cheek stain ziet er zo pretty uit. En Rituals, da's altijd leuk om te krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke inhoud! Die lijn van Rituals ken ik nog niet, ik ben nieuwsgierig!

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De twee producten van Rituals zijn erg fijn! De geur is inderdaad echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf vond ik het geen topbox. Een feestelijke verpakking had ook gemogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziet er wel oké uit, leuke box!

    BeantwoordenVerwijderen