donderdag 5 december 2013

Sinterklaas 2013 - Minion Surprise

Elk jaar opnieuw zeg ik het, "dit jaar ga ik écht eerder aan mijn surprise beginnen". We zeggen het allemaal bij mij thuis. En toch is het de week ervoor stress, vragen we ons af waarom we dit elk jaar nog doen en roepen we af en aan, "nu even niet in deze kamer komen!", omdat daar een surprise in progress staat. Toch heeft dat, zoals ik vorig jaar ook al zei, ook zo z'n charmes.

Daarnaast merkte ik vorige week dat veel meer mensen op het laatste moment nog met een surprise bezig waren. Zo is mijn blogpost van vorig jaar -met daarin de TomTom surprise die ik had gemaakt- ineens heel veel bekeken. Een beetje inspiratie kan geen kwaad. Vandaar dat ik dit jaar weer mijn surprise laat zien, wie weet help ik er weer mensen mee voor volgend jaar (of kerst?).


Dit jaar had ik het lootje van mijn vriend. Hoewel ik eerst heel erg twijfelde over wat ik zou maken, ben ik uiteindelijk op het idee van een Minion gekomen. Mijn vriend en ik zijn beide gek op Despicable Me en elke keer als er een Minion in beeld komt, kan ik de films bijna niet meer horen omdat mijn vriend zo hard lacht. Daarnaast is hij een beetje verslaafd aan het spelletje Minion Rush.


Het is geen perfecte surprise, maar ik vind 'm uiteindelijk toch wel goed geslaagd. De ogen waren het moeilijkst, omdat die een beetje in de bril moeten zitten. Ik had overigens eerst zelf de ogen getekend, maar door de mond en de kleine pupillen werd mijn Minion daardoor een beetje freaky...

De Sinterklaasmiddag was verder ontzettend leuk en ik heb nu alweer zin in volgend jaar. Binnenkort een blogpost met daarin de cadeautjes die ik heb gehad (en dat zijn er nogal wat). Nu maar weer studeren...


Liefs DQ

12 opmerkingen:

  1. Dat heb je echt heel leuk gemaakt! Ik vind dat het je helemaal gelukt is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wart een super leuke surprise. Loveeeeeeee minions<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bananaaaa! Super gave minion heb je gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha super leuk gemaakt! Erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahah wat een geweldige Minion! Super leuk idee, ziet er top uit! Ik ga je volgen!

    WWW.SO-MAD.NL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whaah, wat een toffe surprise! Daar was hij vast heel blij mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt zo tof gedaan ! geweldig ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah superleuk die minion! Ook leuk gedaan ook!

    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat origineel! Volgens mij was je vriend er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen