dinsdag 8 januari 2019

2019

Een nieuw jaar. Het jaar waarin ik alweer 27 jaar oud word. Waarin vriendlief en ik negen jaar samen zijn. Het jaar waarin we twee jaar samenwonen. Het jaar waarin ik mijn derde jaar bij mijn eerste “echte-leven”  baan volmaak. Waarin ik mijn driejarig jubileum met mijn geliefde autootje vier. Waarin we ons lieve rode monstertje alweer twee jaar bij ons hebben. Het jaar waarin ik voornemend ben honderd (!!) boeken te gaan lezen. Waarin ik hopelijk weer vele leuke vakanties heb, waarvan de eerste al gepland staat met mijn lieve familie (april, in de Ardennen!). Het jaar waarin ik hopelijk niet weer in een dip terecht kom, en als het al gebeurt; het jaar waarin ik er beter mee om weet te gaan, en me er sneller uit kan (laten) trekken. Het jaar waarin ik weer lekker veel blijf hardlopen. Waarin vriendlief en ik weer vele bioscoopbezoekjes zullen plannen.

2019; ik heb er zin in.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten