donderdag 3 mei 2018

Dichtbij Huis - Leuven

Vriendlief en ik hadden het lange Paasweekend vrijwel niets gepland (enkel een teamuitje op vrijdagavond en een etentje bij mijn ouders op zondagavond). Mij leek het wel leuk er dus even op uit te gaan, en vervolgens kwam vriendlief met het idee voor de bestemming: Leuven. Aangezien we in Breda wonen is dat niet al te ver rijden (iets minder dan vijf kwartier denk ik), en we waren er beide nog nooit geweest. Zo gezegd, zo gedaan, zaterdagochtend gingen we op pad en vertoefden we de ochtend en middag in de hoofdstad van de provincie Vlaams-Brabant.











Universiteitsbibliotheek




Buit ~ De Slegte tweedenhandsboeken

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uit stapje, ik zelf woon in Belgiƫ en ben der eerlijk gezegd der nooit heen geweest... Zou eens moeten gaan verkennen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's. Ik woon ook zelf in Belgiƫ en ben er eigenlijk ook nog nooit geweest. Ik ben het overigens wel eens van plan hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen