woensdag 23 maart 2016

HappyDays - Dag 461 t/m 480

"We live in times when super-busy schedules have become something to boast about. While the speed of life increases, there is less and less time to enjoy the moment that you are in. The ability to appreciate the moment, the environment and yourself in it, isthe base for the bridge towards long term happiness of any human being" -100happydays

Deze HappyDays komen van eind december 2015 (ja ik loop ontzettend achter; haat aan mezelf).






Een ochtendje werken en een middagje mijn masterscriptie afmaken; gelukkig hebben we make-up #day461


Naar aanleiding van een college tijdens mijn laatste semester wilde ik Nietzsche's Ecce Homo lezen; ik bestelde deze mooie editie #day462


Een dagje Antwerpen mijn ouders en mijn vriend! Eerst langs de Koninck bierbrouwerij, daarna de stad in #day463


De dag voor kerst is een chilldagje; ik geniet nog na van gisteren #day464


Eerste kerstdag bij ons thuis! #day465


Tweede kerstdag bij de "schoonfamilie"; ik moest de amuse verzorgen (volgens mij dan?) #day466


Mijn vijftien "populairste" foto's op Instagram in 2015; zowel Funko als boeken zijn populair #day467


Boodschapjes doen bij de Jumbo Foodmarkt in Breda en ook even de Toys XL in; verliefd op deze grote Darth Vader #day468


Goedemorgen! Mijn ouders zijn op vakantie in Oostenrijk en vriendlief is in Londen voor NYE, dus ik ben home alone #day469


Met mijn zus shoppen in Rotterdam en heerlijk eten in de Markthal; 's avonds naar een feestje in Utrecht met een vriendin (wiens vriend ook in Londen is; met de mijne ;)) #day470


New Years Eve met vriendinnetje! Eerst bij mij thuis avondje met kaasjes en drankjes, en daarna tot 7 uur naar een café in ons dorp; top avondje #day471


The day after had ik dan ook een flinke kater; rond 5 uur besloot ik toch maar wat met mijn dag te doen; Harry Potter #day472


Still running #day473


Vriendlief is weer thuis! Samen een chillavondje #day474


Lekker in bad; dit schattige kerst-kaarshoudertje kocht ik in een uitverkoop #day475


Mijn TBR/leeslijstje voor januari; ik begin het jaar goed #day476


Samen met vriendlief naar ons eerste filmpje van het jaar; The Hateful Eight van Quentin Tarantino #day477


Eén van de pareltjes die ik in Rotterdam kocht #day478


Rondje hardlopen #day479


De boeken die ik in december aan mijn collectie toevoegde (I blame Sinterklaas) #day480

5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien, ook al is het al weer even geleden qua wanneer de foto's gemaakt zijn. Je hebt altijd van die mooie uitgaves van je boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Belgie is zo leuk met de kerst. En markthal is one of my favorite places here in the Netherlands :P Echt zo tof al dat eten, whaaaa ik word gek als ik er zelfs aan denk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, de kleur van je nagels. Super mooi! Je hebt een hoop leuke dingen gedaan zie ik ;-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die nagellak kleur van Tanya Burr is zo mooi! Die 'amuses' zien er ook heel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen