maandag 7 juli 2014

I don't know about you, but I'm feeling 22

Holy shit, weer een jaartje ouder! Vrijdag 4 juli was ik jarig en ben ik alweer 22 geworden. Het is bijna angstaanjagend hoe snel de tijd gaat. Voor je het weet is je leven voorbij (pfiew lekker dramatisch) dus je kan het er maar beter optimaal van nemen. Ik doe in ieder geval mijn best.

Ik ben ook weer goed verwend. Van mijn vriend en schoonouders kreeg ik een Nederlands voetbalshirt met mijn achternaam achterop (stiekem speelt er momenteel iemand in het Nederlands elftal met mijn achternaam, maar ik zeg lekker niet welke... so mysterious). Daarnaast kreeg ik van hen het vierde boek van de Game of Thrones serie, namelijk Een Feestmaal voor Kraaien. Van mijn ouders kreeg ik ook een Game of Thrones boek, namelijk het eerste deel van boek drie, Een Storm van Zwaarden. Ook kreeg ik van mijn ouders een behoorlijk bedrag aan geld, omdat ik een iPad mini wil kopen. Ook van mijn zus en schoonbroer kreeg ik daar geld voor. Tot slot kreeg ik van mijn oom en tante ook geld, van mijn "schoonbroer" en vriendin een boek dat ik nog niet kende maar die me wel heel tof lijkt, van mijn vriendinnen een etentje bij een pannenkoekenhuis en van een ander vriendinnetje een lunch (dus nog genoeg aankomende dates op de planning). Jeeeej jarig zijn is leuk.



14 opmerkingen:

  1. Ahhh, van harte. Leuk dat iedereen je zo mee helpt voor je Ipad mini ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! klinkt zo oud he? 22, haha.
    Leuke blog, ik volg je nu :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog Gefeliciteerd!!!! 22 achjohh ik word 24 :P hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteeerd <3 Ik word deze zomer alweer 23 :( Kijk ik ook niet echt naar uit haha. Vroeger wilde ik altijd een jaartje ouder worden, maar nu gaat het veeeels te snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd! Leuke cadeautjes heb je gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd!! :) Ik ben ook 22! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd en haha het liedje is heel toepasselijk als je 22 bent geworden! Heel leuk dat je een Mini Ipad gaat kopen.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Te laat, maar een heel gelukkige verjaardag toegewenst! En 22 jaar: de wereld ligt aan je voeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd leeftijdgenootje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd! Geniet van het nieuwe jaar dat je te wachten staat. (:

    BeantwoordenVerwijderen