dinsdag 5 november 2013

Revlon Colorburst Lip Butter

In Amerikaanse video's heb ik ze al ontzettend vaak voorbij zien komen: de Lip Butters van Revlon. Hoewel ik er al een hele tijd nieuwsgierig naar ben, heb ik er nog nooit eerder één aangeschaft. Vorige week ben ik echter met mijn ouders en zus naar Antwerpen geweest om te shoppen en daar kwam ik schappen vol Revlon tegen (niet de beperkte selectie zoals in Nederland), onder andere de Lip Butters. Ik heb een Lip Butter aangeschaft en vandaag vertel ik jullie wat ik er van vind.


Ik heb de Lip Butter gekocht bij de Galeria Inno: een Department Store die wel iets wegheeft van de Bijenkorf. De Lip Butter kostte €11,99, wat op zich geen goedkope prijs is voor zoiets als dit maar ik vind het ook niet te duur.



Ik heb de Strawberry Shortcake lipbutter. Het leek me een redelijk neutraal kleurtje, dus goed om dit product mee uit te testen. Ten eerste vind ik de verpakking heel leuk. Het dopje heeft een ruitjes patroon, een transparante roze kleur en een lichte glitter. De lipstick zelf is zwart aan de onderkant en met een zilveren huls. Het oogt heel schattig en strak, maar toch niet goedkoop. Onderop zit een stickertje met de naam en het nummer.


De Lip Butter brengt goed aan en voelt heel zacht. Je merkt gelijk dat het echt geen lipstick is maar meer een soort balm: het verzorgt je lippen veel meer. Hierdoor is de kleur ook niet zo heftig als misschien bij een lipstick was geweest, wat ik persoonlijk wel fijn vind omdat het effect net wat neutraler is. Toch heeft het voor "een soort balm" nog veel pigment. Strawberry Shortcake geeft een roze tint aan mijn lippen die ik erg mooi vind.

Ik ben heel blij met de Lip Butter en ga er in de toekomst zeker meer aanschaffen. In Nederland zijn ze moeilijk te verkrijgen en een beperkte selectie, maar ik kwam net tot mijn verbazing tegen dat ze ook op bol.com te koop zijn voor verschillende prijzen (rond de €12). Handig!

17 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje! Deze lip butters lijken me ook heel fijn. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kleurtje en ik begin ondertussen echt een verslaving te krijgen aan al die leuke lippenbalsems met die mooie kleurtjes! :) staat je goed!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je goed ! Ik hou ook wel van lichte neutrale kleurtjes !
    liefs, sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er goed uit en leuk kleurtje! staat je heel leuk

    liefs
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed! Vind het kleurtje ook erg mooi maar idd wel iets aan de prijzige kant Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lipbutter, hij lijkt me ook erg fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor! Deze heb ik zelf niet, maar het staat je heel goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kleurtje! Staat heel mooi bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kleur staat je echt heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoor er inderdaad ook heel veel goeds over! Ik werk bij de Etos en in mijn filiaal hebben ze Revlon ook, hihi. Ik vind ze best duur.. maar je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oehh hij is heel erg mooi! jammer dat hij best prijzig is

    BeantwoordenVerwijderen