zaterdag 7 september 2013

AboutMyStyle - Week 8

Elke week laat ik jullie de foto's zien die ik de laatste tijd op Aboutmystyle heb geplaatst.

Ik heb alle foto's zelf gemaakt & bewerkt (copyright). Voor meer informatie over AboutMyStyle verwijs ik je naar de AboutMyStyle-site




"Show Your Wallet"

"Today's Details"

"Healthy Food and Drinks"

"Your Latest Buy"

"A View To Remember"

"Black & White Friday"

"Paint Those Nails"

Ik heb alle foto's zelf gemaakt & bewerkt (copyright). Voor meer informatie over AboutMyStyle verwijs ik je naar de AboutMyStyle-site

11 opmerkingen:

  1. Your latest buy vind ik leuk! Vooral die ketting met die kussende poppetjes, LIEF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos zeg!

    http://inspiiredbylife.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's en mooie lakjes die laatste 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blush ziet er goed uit :D leuke foto's ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lakjes van OPI en schattige kettingen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaww die ketting met dat kussende stelletje vind ik zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk om te zien! En die ketting is gewoon te cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Die nagellakjes zijn zo pretty! <3

    BeantwoordenVerwijderen