dinsdag 27 augustus 2013

Let's go to the Beach Beach

Bikini's... Het blijft altijd moeilijk om een mooie bikini te vinden die bij je past. Ten eerste zijn er onwijs veel opties om uit te kiezen: wil je een hipster of wil je een slip, wil je een driehoek topje of een bandeau, wil je een druk patroontje of ga je liever voor iets onopvallends, of wil je helemaal geen patroon maar een egale kleur én welke kleur dan? En dan ga ik er voor het gemak -kuchkuch- al even vanuit dat we in dit geval de keuze voor bikini al gemaakt hebben; dus geen badpak of tankini (al zijn die ook wel heel leuk...). Daarnaast moet de bikini je ook nog daadwerkelijk goed staan. Want laten we eerlijk zijn, halfnaakt over het strand paraderen -of snel naar de zee rennen en weer terug- kan je best een onzeker gevoel geven. Conclusie: bikini shoppen is een vak apart. Vandaag geef ik jullie mijn tips en laat ik enkele leuke bikini's en tankini's van Esprit zien.




Wanneer je voor badmode shopt is het essentieel dat je veel keuze hebt (tenzij je zo'n lucky bastard bent die na één keer passen al klaar is) en op tijd begint. Ik heb er in ieder geval een hekel aan om last minute op zoek te moeten gaan voor een bikini met in je achterhoofd het idee dat als je nu niets vindt, het toch echt zwemmen in je t-shirt wordt.

De Esprit webshop heeft verschillende leuke topjes en broekjes die los verkocht worden. Hierdoor kun je zelf combineren en verschillende setjes maken. De verzending is vanaf €24,- en de verzendkosten zijn slechts €0,95.

Ikzelf heb al een goede verzameling bikini's in de kast liggen (in deze post met strandvakantie tips liet ik er al drie zien). Vorige zomer heb ik drie bikini's aangeschaft en ook dit jaar heb ik me weer door twee nieuwe bikini's laten verleiden. Zoals ik in één van mijn shoplogs al zei: je kunt nooit genoeg bikini's hebben. Hier ben ik nog steeds van overtuigd, sommige dagen voel je je in de ene bikini gewoon beter dan in de andere.

Zoals je misschien al is opgevallen, ben ik een echte bikini-fan. Ik voel me er goed in en er zijn onwijs veel verschillende soorten. Ook niet onbelangrijk: ik vind het heerlijk om een bruin tintje te krijgen en in een bikini lukt dat gewoon het beste. Het feit dat niemand ooit mijn buik ziet behalve dat ene moment in bikini doet er niet toe. Toch zijn er tegenwoordig ook ontzettend veel leuke badpakken en tankini's, dus als je je niet lekker voelt in een bikini -of een tankini gewoon leuker vindt- zijn er genoeg andere opties.


Eigenlijk is de beste tip dat je je niet teveel zorgen maakt. Hoewel je je bikini, tankini of badpak maar een paar weken in het jaar draagt -de meesten in ieder geval-, kun je deze het beste combineren met een goede dosis zelfvertrouwen.


Liefs DQ

17 opmerkingen:

  1. Ik vind zowel die met ruitjes als bolletjes heel leuk! Ik draag zelf wel het liefst een bikini.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bikini's! Zeker de tweede blauwe combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb echt ontzettend veel bikini's! Ben er echt gek op hihi. Ik weet niet meer of wij elkaar nou volgen op bloglovin?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede tip! Ik moet zelf weer nieuwe bikini's aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had vroeger heel veel bikini's, maar de laatste jaren hou ik het eigenlijk bij één bikini. Elk jaar een nieuwe. Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben geen bikini liefhebber maar ze zien er wel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de tweede er wel leuk uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die met de bolletjes is leuk!! Ook altijd fijn wanneer je kunt combineren! (heb ook altijd twee verschillende maten nodig voor onder en boven ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eerste vind ik erg leuk, maar ik vind lange tops als 'bikini' altijd lekkerder zitten. Leuke blog!
    http://www.theavantguardian.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tweede bikini van het eerste plaatje is erg leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen