woensdag 2 december 2015

Shoplog - Primark November 2015 Star Wars

Ik volg Primark op Instagram en de laatste paar weken zag ik continu foto's voorbij komen met Star Wars kleding. Ik ben een ontzettende Star Wars fan, dus het begon bij mij gewoon een beetje te kriebelen; dit kon ik toch niet aan me voorbij laten gaan? Bovendien heb ik het momenteel heel druk met mijn studie, dus ik vond dat ik wel een dagje shoppen had verdiend. Met een gevulde portemonnee ging ik op pad en met twee grote tassen (en een stuk lichtere portemonnee) kwam ik terug. Ik heb weer een persoonlijk recordje gehaald; ik gaf €133 uit bij de Primark.

Ik hoop dat je er klaar voor zit, want ik heb weer wat ontzettend charmante kleedkamer foto's gemaakt om te laten zien hoe de kleding staat.





Er waren streepjes, streepjes en streepjes. Gelukkig hou ik wel van streepjes, dus heb ik verschillende kledingstukken met streepjes gekocht. Streepjes.


Ten eerste dit zwarte tshirt met een hoge nek (en streepjes, maar ik zal jullie dit verder besparen) voor €7,-. Was wel iets korter dan gehoopt, maar met een hoge taille broek goed te doen (overigens geen crop top, maar ik hou er gewoon van als mijn tops iets langer zijn). Daarnaast een bordeaux rood lang vest die ik echt onwijs mooi vind. En ook nog eens super comfortabel. €12,-


Ook kocht ik een pencil rok die tot net boven mijn knieën komt. Erg mooi, vrij comfortabel en slechts €8,-. Kasssaaa. Het laatste item in de categorie "streepjes" is dit zwarte lange shirt. Deze was in tegenstelling tot het tshirt weer veel langer dan ik had verwacht, maar hij zit zó lekker en staat daarnaast onwijs leuk met een strak zwart rokje. €9,-


De reden van mijn bezoek: Star Wars. Toen ik de Primark inliep, ging ik linea recta op zoek naar Star Wars-kleding, want ik was te enthousiast om dat uit te stellen. God wat ben ik toch een sukkel.


Ten eerste kocht ik deze zwarte trui met daarop "May The Force Be With You" voor €13,-. Heerlijk nu het wat kouder is en dit soort zwart/witte truien lijken nu ook wel hip te zijn, dus ben ik toch nog een beetje modieus. Daarnaast kocht ik een wit Star Wars t-shirt, die me eigenlijk iets te lang is, dus misschien dat ik 'm enkel als pyjamashirt ga dragen. Deze kostte in ieder geval €9,-.


Het ultieme pareltje wat ik ook al op Instagram voorbij had zien komen: de Star Wars pyjama broek. Deze vind ik zo onwijs schattig! *Insert hearteyes smileyface here* €10,-


Ook wilde ik echt nog nieuwe pantoffels hebben. Vorig jaar kocht ik ontzettend schattige poezenpantoffeltjes bij de Primark, die het heel lang vol hebben gehouden maar één van de twee is inmiddels toch een staartje kwijt (waardoor er een gat in zit), dus ik was aan vervanging toe. Toen ik deze unicorns zag van Despicable Me (it's so fluffy!!) was ik natuurlijk gelijk om. €5,-



Het moet niet gekker worden... Misschien had je het op Instagram al voorbij zien komen, maar ik ben begonnen met hardlopen. Ik volg een interval schema voor beginners en zit inmiddels in week drie (qua conditie gaat het best goed, only my knees are killing me; die zijn duidelijk niets gewend). Voordat ik gelijk aan de dure workout kleding begin, wilde ik even kijken of ik het überhaupt ging volhouden, dus Primark leek me een goed idee. Ik ga binnenkort denk ik wel investeren in hardloopschoenen van goede kwaliteit, omdat die toch wel zeer belangrijk zijn, maar de kleding bevalt me echt top. Zowel het shirt als de schoenen kostte €9,- (de legging had ik al eens eerder bij de Lidl gekocht, ook echt een aanradertje; ritsjes onderin en zakje op de kont).


Behalve de awesome Star Wars pyjamabroek kocht ik er nog twee, aangezien de pyjamabroeken van de Primark me altijd top bevallen. De "kerstvariant" is gebreid, en dus net iets warmer maar ook net iets minder stretchy. De grijze broek kostte €9 (denk ik, van dat bonnetje word ik ook niet veel wijzer met al die codenamen) en de kerstbroek kostte €12,-.


I know, dit hoor je eigenlijk in Disneyland te kopen, maar toen ik er was, was het koud, dus ik kocht Disney oorwarmers. Deze kunnen nog wel van pas komen met carnaval €5,-.


Mocht je alles bij elkaar op gaan tellen en denken, "hé, ik kom helemaal niet op €133?". Dat kan kloppen, ik heb namelijk ook nog wat ondergoed gekocht, maar die houd ik voor mezelf ;)

13 opmerkingen:

  1. Ah! Dat rode vest heb ik in het grijs gemêleerd. Fijn ding is het! ;-) Leuke spulletjes heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke foto's :-D Leuke items ook!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal zo leuk uit! Ik wist niet dat star wars ook cute kon lol :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig! Vooral die pyjama-broek zie ik ook wel zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb diezelfde vest, maar dan in het navy groen! Al die SW producten zijn gaaf zeg.. wil wel een SW en HP pyjama(broek) inslaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankopen! En die sloffen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan het wel allemaal stuk voor stuk op gaan noemen, maar het komt er op neer dat het allemaal leuk is! Primark blijft een geweldige winkel, ik moet echt weer eens gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Omg, wat hou ik van deze blog. Ik kom er echt per toeval op want ik was al een tijdje op zoek naar een blog die ook aankoopjes heeft van Star Wars, Dc, Marvel ed.
    Mijn obsessie haha. In ieder geval, ik blijf deze blog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook mijn obsessie haha! Maar dank je voor het compliment, vind ik heel leuk om te horen :) xx

      Verwijderen
  9. Echt prachtige shoplog, leuk hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo heb ik ook nog wel een paar obsessies :)

    BeantwoordenVerwijderen