woensdag 23 september 2015

Herfst Shoplog - Primark September 2015

Voor een afspraak moest ik naar Eindhoven en hoe kon ik niet van die gelegenheid gebruik maken om een bezoekje aan de intens grote Primark te brengen? Zelfs vriendlief vond dat een goed idee en stond me na mijn afspraak op te wachten. We hebben samen geshopt en ik ben weer klaar voor de herfst. Kijk met me mee.




Ik ben helaas zo sukkelig om mijn bonnetje kwijt te raken, geen idee waar die ergens ligt. Dus je moet zelf maar even de goedkope prijsjes erbij verzinnen. Ik kan je vertellen dat de jas ergens tussen de €30 en €40 was, de broek volgens mij €11 en het grijze shirtje €5.


Een simpel maar tof grijs shirtje is nooit weg. Comfortabel, past vrijwel overal bij en staat goed (al zeg ik het zelf). Daarbovenop kostte die maar €5. Waarom heb ik er niet meer meegenomen?



YESSS. Bij de Primark verkopen ze altijd de tofste shirts met betrekking tot bands, boeken, films en tv series. Zelf hou ik daar wel van; ik heb al wat toffe shirts van Star Wars, een trui van Alice in Wonderland (al realiseer ik me nu dat die allemaal van Forever21 en de H&M komen...) en een shirt van Harry Potter. Deze Game of Thrones-variant kon ik gewoon niet laten hangen, al weet ik nog niet of ik 'm ook in het "openbaar" ga dragen.


Woopwoop, nieuw goedkoop winterjasje aangeschaft. Ik heb al een paar jaar een heerlijke warme winterjas van de Zara, mét muts, maar die is eigenlijk nog te warm om nu aan te doen. Daarnaast is een extra winterjas nooit weg en toen ik deze zag was ik gelijk verkocht. Zeker door het prijskaartje van tussen de 30 en 40 euro (mocht het bonnetje ooit nog boven water komen, laat ik het je weten ;)). Bovendien is deze jas ontzettend zacht.


Deze broek zou ik nooit zelf hebben uitgezocht, maar mijn vriend was gelijk enthousiast toen hij hem zag. Toch maar even gepast dus en ik vond 'm eigenlijk wel heel leuk. Bovendien zit 'ie ontzettend lekker; het stofje is heel stretchy.


Ik wilde vorige winter al een dergelijke warme en geruite sjaal als hierboven, maar vond nu pas een leukie bij de Primark. Ontzettend warm, zacht en mooi. Score!


Nooit verkeerd; nieuwe panty's. Deze zijn heel dun, dus meer voor de warmere dagen (die nu al achter ons liggen...) maar ik had eigenlijk alleen maar dikkere. Altijd handig.

10 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Die geruite sjaal is mooi zeg. Ik vind het trouwens ook erg leuk dat Primark t-shirts van tv-series enzo verkoopt. Die van Breaking Bad vind ik heel cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items heb je gekocht! Vooral de sjaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal verliefd op je nieuwe Game Of Thrones shirt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes! Ik vind vooral je sjaal en je jas erg leuk! En wat grappig een Game of Thrones shirt, ze hebben ook alles bij Primark qua bekende series etc!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je nieuwe winterjas is gaaf :D ik heb ook zoiets, maar meer als tussen/herfstjas! Ik heb nog een winterjas nodig dus :D iets heel erg warm.. want ik ben een koukleum haha. Waarom zou je die broek trouwens niet zelf uitgekozen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt tof uit! Ik moet binnenkort maar echt weer eens naar de Primark :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die jas is super leuk!
    Helemaal mijn kleur hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie items, heel leuk die sjaal en die broek vind ik ook wel heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen