donderdag 6 augustus 2015

Shoplog H&M & Forever21 - Juni/Juli 2015

Woopwoop; enkele weken geleden plaatste ik beschamend genoeg pas mijn eerste shoplog van het jaar en blijkbaar heb ik gelijk de smaak weer helemaal te pakken, want vandaag heb ik er weer eentje voor jullie klaar staan. Net voordat ik naar Concert at Sea ging, was ik van mening dat ik helemaal geen leuke hemdjes meer in mijn kast had hangen, dus ik besloot op een klein avontuurtje in de H&M te gaan. Daarnaast had ik ongeveer tegelijkertijd ook een leuke bestelling bij de Forever21 geplaatst, waardoor ik inmiddels een leuke verzameling nieuwe kleding en sieraden heb om in een shoplog te verwerken. Veel lees- en kijk plezier :)




Bij de H&M vond ik weer onwijs veel leuke en goedkope hemdjes. Ten eerste deze met veertjes (dit patroontje was ook op andere kledingstukken te vinden, zoals een t-shirt en een jurkje). Erg casual, niet te opvallend maar toch heel leuk. €9,99


Dit basic hemdje heb ik inmiddels ook in het wit en ik heb een tweede zwarte gekocht. Het hemdje zit gewoon onwijs lekker en valt ook nog eens heel mooi. En kostte maar €7,99.


Dit hemdje had ik in de webshop al voorbij zien komen en ook deze beviel me "in het echt" erg goed. Ik draag eigenlijk nooit gele kleuren dus het is ook een leuke variatie op mijn normale garderobe. €9,99


Dit patroontje trok me gelijk aan, ook al is het iets wat ik normaal niet zo snel zou dragen. Daarnaast vind ik dat het hemdje super mooi valt en de open rug voegt ook wat speciaals toe. €14,99


Tot slot kocht ik een kort broekje bij de H&M, die ik al eerder op de website voorbij had zien komen. Ik vind zowel het kleurtje als het patroontje zo leuk, en ook de kleine bolletjes aan de onderkant en zijkant vind ik echt zomers en schattig. Ik zie mezelf hier al wel in rond paraderen in Portugal (waar ik vandaag heenga!).


Dan nu mijn heerlijke bestelling bij de Forever21. Ik weet niet wat het is bij deze winkel, maar als ik in een fysieke winkel ben, slaag ik vrijwel nooit (ik heb ooit één jurkje gekocht in de winkel in Antwerpen) maar op de webshop heb ik moeite mezelf in te houden.


Ten eerste kocht ik dit jurkje. A match made in heaven. En ik had dit jurkje in eerste instantie niet eens in mijn virtuele mandje. Maar ik had op het moment dat ik wilde bestellen volgens mij €65 aan kleding en sieraden en bij €75 is de verzending gratis... (en anders zijn de verzendkosten €7,50). Dus ik besloot op zoek te gaan naar iets wat ik er nog bij kon doen. Ik kwam, ik zag en ik overwon... met dit jurkje. Want het was weliswaar mijn extra-/impulsaankoop, maar het is mijn favoriete item. Het jurkje valt gewoon zo mooi. €16,-


Ook dit rokje met zogenaamd spijkerstof bevalt me erg goed. Leuk model en leuk kleurtje. €13,-


Tot grote ergernis van zowel mijn moeder als mijn zus heb ik verschillende "onderhemdjes" in mijn kast hangen die aan de bovenkant vol zitten met gaten. Mij stoort het niet zo, aangezien ik de hemdjes toch onder mijn kleding draag, maar vooral mijn moeder vindt het echt niet kunnen. Misschien ook wel een beetje terecht. Normaal koop ik mijn hemdjes bij de H&M, maar nu zag ik op de webshop van de Forever21 dat hun hemdjes nóg goedkoper zijn (namelijk €3,- per stuk) dus ik kocht twee donker grijze hemdjes. Ze zitten ontzettend goed, ik vind het kleurtje heel leuk en het is dat de verzendkosten zo hoog zijn, anders zou ik gelijk een voorraad bestellen.


En dit is de reden van mijn bestelling; een Star Wars shirtje wat al maanden in mijn virtuele mandje zat, maar ik bleef maar twijfelen. Op ten duur zag ik iemand op YouTube het shirtje dragen en toen wist ik het; ik moet dit shirtje hebben. Ik ben gek op de Star Wars-films, ben momenteel ook een beetje geobsedeerd met Star Wars-items (klik, klik en klik) en aangezien eind dit jaar een nieuwe Star Wars film uitkomt (!!!!) moet ik natuurlijk goed voorbereid zijn. Een beetje jammer dat het shirt vrij cropped is, maar zo met een hoge taille broek kan ik het hebben. €9,45


Oeps... Ik ben mogelijk een beetje te ver gegaan wat betreft kettingen. Ik werd gewoon zo enthousiast...


Deze set komt van de H&M. De kettingen hebben verschillende lengtes waardoor je ze prima samen kan combineren, of natuurlijk gewoon enkel kan dragen. I like it. €9,99


En dan nu door naar al mijn andere kettingen, die ik bij Forever21 heb besteld. Dit is absoluut mijn favoriet: subtiel en mooi. €7,-


Maar dit is een close second. Het kettinkje heeft twee hangertjes; de ene is een rondje met de tekst "I love you..." en de andere is een maantje met de tekst "to the moon & back". Cute! €5,-


Ook dit kettinkje is heel subtiel en schattig. Hoewel alle overige kettinkjes goudkleurig zijn, is dit kettinkje roségoud wat 'm vrij uniek maakt in mijn collectie. Het hangertje is een klein kussend stelletje. €4,-


Tot slot kocht ik deze set van twee kettingen. Beide bevatten kralen. Deze kun je met gemak enkel dragen, maar ik vind ze samen het leukste. €4,-



Als laatste kocht ik nog drie zonnebrillen (je kunt nooit genoeg zonnebrillen hebben). Ten eerste twee clubmasters, die ik beide kocht op Ebay (en die dus ook nog in mijn volgende Ebayshoplog komen met daarbij de verkoper). Ik had al zo'n zwarte en bruine clubmaster maar daarvan waren de glazen iets doorzichtiger en daarnaast waren de randjes zilver. Ik draag zelf eigenlijk altijd goud, dus ik had liever gouden randen, en ik vind de donkere glazen ook veel stoerder (en fijner). Tot slot de middelste bril met blauw/paarse glazen; mijn nieuwe favoriet. Deze kocht ik verrassend genoeg bij de Bristol en volgens mij was 'ie ongeveer €10. 

3 opmerkingen: