dinsdag 16 juni 2015

Shoplog Primark & Bershka - Juni 2015

Ik moet iets bekennen... ik heb in 2015 nog geen enkele shoplog geplaatst. Terwijl in mijn top tien best bekeken artikelen vier shoplogs zitten, waarvan twee bij de Primark. Het is niet dat ik niet meer winkel (was het maar waar), ik deel mijn aankopen gewoon niet meer met jullie. Dus vandaag, na erg lang wachten, is het eindelijk weer tijd voor een (weliswaar kleine) shoplog van mijn aankopen bij de Primark en de Bershka.




Bij de Bershka kocht ik twee broeken. Een jaar lang had ik slechts één spijkerbroek (deze) die ik zo fijn vond dat ik 'm bijna continu aanhad. Hierdoor zit er nu helaas een gat in, puur door slijtage. Ik ben inmiddels wel zo gewend geraakt aan het dragen van een spijkerbroek, dat ik al een tijdje op zoek ben naar de ultieme vervanger. In Amsterdam dacht ik 'm gevonden te hebben in de vorm van de linker broek hierboven in het blauw, alleen die bleek te klein te zijn (ik ben een maatje gegroeid, altijd leuk om achter te komen). Toen ik de broek ging terugbrengen bleek de blauwe variant er niet meer in mijn "nieuwe" maat te zijn, dus ik kocht de grijze, die ik overigens ook erg tof vind. Daarnaast kocht ik een lichtblauwe jeans met een gat erin, waar ik hopelijk geen spijt van ga krijgen (die gaten scheuren altijd verder open...). Beide broeken kostten €24,99. Overigens, er hingen echt onwijs veel leuke spijkerbroeken bij de Bershka, dus als je op zoek bent is dat zeker een aanrader.


Toen ik daarna de Primark inliep, vond ik echter een soortgelijke broek als mijn versleten liefde van de H&M. Hoewel ik nog nooit een broek bij de Primark heb gekocht uit angst voor de kwaliteit, of eerder het mogelijke gebrek ervan, besloot ik deze broek een kans te geven. Voor €13,- is dat ook niet echt een risico...


Ik leef tegenwoordig in de pyjamabroeken van de Primark, dus ik kocht er weer een nieuwe bij voor €7,-. Helaas is deze wel erg los; ik heb liever dat ze wat strakker zitten.



Deze onwijs mooie en zomerse ketting is mijn nieuwe lieveling en kostte me €4,-. Niet te groot, maar door de vrolijke kleurtjes toch erg opvallend.


Ik wil weer wat meer armbandjes gaan dragen en dan het liefst enkele die ik kan combineren. Dit armbandje kostte slechts €1,- en kon ik daarom niet laten hangen. Leuke kleurtjes vooral.


Tot slot, altijd handig en vaak kapot: panty's. Het wordt (hopelijk) weer lekkerder weer dus ik nam enkele dunnere varianten mee; drie van 60 denier en één van 80. Alle drie de panty's kostte €3,-.

16 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen. De broeken van de Primark vind ik altijd erg fijn zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij en sieraden ook he? Je hebt er echt een neus voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke items! De pyjama's van de Primark zijn zo fijn haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items ik vind vooral die kettingen erg mooi:)
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankoopjes, prachtige kettingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke items! Die eerste ketting is echt te cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke items! Die broek van de Primark is supermooi en de sieraden ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Een broek met high waist is zoooo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke pyjamabroek :-) En mooie ketting, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen :-D Alles is leuk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen