donderdag 18 juni 2015

Imagine Dragons - Smoke + Mirrors

Toen mijn zus voorstelde naar het concert van Imagine Dragons te gaan (volgend jaar in februari), was ik gelijk enthousiast. Hoewel ik eigenlijk nog niet veel muziek van de band kende, vond ik de nummers díe ik kende wel erg tof: Who We Are (bekend van Catching Fire), Radioactive, On Top Of The World (bekend Fifa 13), It's Time en Shots. Ik besloot hun laatste album Smoke + Mirrors op mijn iPhone te zetten en holy moly; ik ben verliefd. Vandaag laat ik enkele favorieten horen van deze onwijs goede band die IK LIVE GA ZIEN EN HOREN.

Overigens ga ik niet alleen met mijn zus, maar ook met haar vriend en mijn vriend. Toen mijn zus' vriend hoorde dat wij hier naar toe wilden, heeft hij mijn vriend overgehaald om ook mee te gaan ;)




Warriors

Summer

Monster

Polaroid

Shots


Gold

Friction


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je naar het concert gaat, ik ga ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja toffe muziek en wat leuk dat je naar ht concert gaat!

    BeantwoordenVerwijderen