zondag 1 maart 2015

Nicki Minaj - The Pinkprint

Ik hou van hiphop en rap, maar Nicki Minaj (aka "the most influential female rapper of all time" - The New York Times) viel nooit echt bij mij in de smaak. Haar excentrieke uitstraling en overdreven nummers zorgden er eerder voor dat ze me tegen ging staan. Eerder was ik echter al onder de indruk van haar optreden bij SummerJam 2014 en ook haar nieuwe album verrast me compleet. The Pinkprint staat vol met toffe nummers; oprechte teksten, goede rap. heerlijke beats en toffe samenwerkingen. Vandaag laat ik enkele favorieten horen (en nee, Anaconda staat daar niet tussen). 



Only
ft. Drake, Lil Wayne & Chris Brown

Grand Piano

Feeling Myself
ft. Beyoncé

Shanghai

Pills N Potions

Favorite
ft. Jeremih


6 opmerkingen:

  1. Zelf heb ik eigenlijk weinig met de muziek van Nicki Minaj, maar het nummer Grand Piano vind ik wel erg goed klinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik luister eigenlijk nooit naar Nicki Minaj, misschien moet ik dat toch eens gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pills N Potions is zeker een goed nummer. Ik luister graag naar haar songs. Het nummer Fly met Rihanna vind ik ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nummers. Ik ben geen grote fan van Nicki maar haar liedjes vind ik vaak wel heel leuk om naar te luisteren (en dansen).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel, ik hou ook niet zo van haar uitstraling.

    Lovess'

    mienestylee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen