vrijdag 9 januari 2015

The Hunger Games: Mockingjay Part I Soundtrack

Een paar weken terug heb ik The Hunger Games: Mockingjay Part I in de bioscoop gezien. In tegenstelling tot vele anderen vond ik het een onwijs gave film. Vooraf had ik het Soundtrack album al op mijn iPod gezet om een beetje in de mood te komen. Inmiddels een paar weken verder speel ik het album nog steeds continu af. De Soundtrack is samengesteld door Lorde en er hebben verschillende onwijs gave artiesten aan meegewerkt, zoals Stromae, Kanye West, Tove Lo, Major Lazer en natuurlijk Lorde zelf. Vandaag laat ik jullie mijn favorieten horen.

Overigens heb ik The Hanging Tree ook toegevoegd, gezongen door Jennifer Lawrence in de film. Officieel stond deze niet op het Soundtrack album, maar deze is later toegevoegd als een extra nummer (alleen online verkrijgbaar).




Scream My Name
Tove Lo

This Is Not A Game
The Chemical Brothers ft Miguel

Yellow Flicker Beat
Lorde

Meltdown
Stromae ft Lorde, Pusha T, Q-Tip & HAIM

All My Love
Major Lazer ft Ariana Grande

The Hanging Tree
James Newton Howard ft Jennifer Lawrence


8 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar de film, want ik ben op dit moment het laatste deel van de boeken aan het lezen. De muziek van de het soundtrack album klinkt in ieder geval al erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet de film nog kijken, maar de soundtrack is echt amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'schaam schaam' ik heb nog nooit de hunger games gezien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha daar hoef je je niet voor te schamen hoor ;) X

      Verwijderen
  4. Ze zijn niet allemaal naar mijn smaak maar desondanks zitten er lekkere nummers zitten. De film wil ik nog steeds graag zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het eerste liedje vind ik heel mooi! Ik heb de film zelf nog niet gezien maar ga hem wel downloaden als hij uitkomt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Hanging Tree vind ik zo'n prachtig nummer! Mooi moment in de film.

    BeantwoordenVerwijderen