maandag 5 januari 2015

Shoplog Claire's, Lush, Hema

Onlangs had ik iets te vieren en dit besloot ik te doen door mezelf te trakteren op wat leuke, kleine dingen. Ik ben bij de Claire's, Lush en Hema geweest (wat ben ik toch extravagant) en kocht enkele leuke dingen voor mezelf. Vandaag laat ik zien wat.





Ik bracht als eerste een bezoekje aan de Claire's, waar ze altijd verrassend leuke dingen hebben. Ik kocht daar een onwijs lief slaapmasker voor €5,99, die ik inmiddels met veel liefde gebruik (past ook goed bij mijn iPad Mini hoes). Daarnaast kocht ik een topcoat met de toepasselijke naam Snowflake, voor €2,- (afgeprijsd). Tot slot kocht ik een setje tools waarmee ik nail art kan maken voor €4,99 en dit setje is tijdens kerst al goed van pas gekomen.


Bij de Hema kocht ik sieraden: een onwijs mooi en subtiel kettinkje voor €3,95 en gouden oorbellen voor €3,95. Vooral met het kettinkje ben ik heel blij; new best friend. 


Tot slot ben ik Lush even ingewandeld; dé winkel om jezelf te trakteren op een ultiem verwenmoment (Rituals kan er ook wat van). Ik kocht daar de showergel Hot Toddy. Ik had deze eerder al voor mijn zus gekocht, maar was zelf toch ook wel nieuwsgierig geworden, zeker nadat alle verkopers in de twee winkels waar ik was geweest buitensporig enthousiast waren over dit product. Inmiddels kan ik zelf beamen dat het werkelijk hemel op aarde is, voor €7,95 in een flesje van 100 mg. Daarnaast kocht ik een nieuw gezichtsmasker in de vorm van Mask Of Magnaminty, voor €8,60. Dit groene goedje ruikt heerlijk, voelt tintelend aan en laat je huid goddelijk achter.

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke producten! Dat slaapmasker is cuteeee =)

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat slaapmaskertje is zo cute he!! Ik wil zelf graag Hot Toddy van Lush nog kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jeetje heerlijke producten! je slaapmasker is zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zeg! Ben benieuwd naar de masker van Lush.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt fijne producten geshopt ♥ hot toddy lijkt me lekker xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat slaapmaskertje is zo cute! Ik ben heel benieuwd naar die producten van Lush!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw die sieraden van Hema vind ik erg mooi!
    Vooral de ketting <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke producten heb je geshopt! De showergel van Lush lijkt me heerlijk <3
    Liefs Tara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die producten van Lush zijn echt super fijn! Ga je zeker van genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankoopjes :) Ik wil die nail art kwastjes wel eens uittesten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke dingetjes heb je. Dat slaapmaskertje is zo cute! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke producten heb je geshopt. De slaapmasker ziet er onwijs leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankopen, vooral de producten van Lush! Ik moet daar ook weer eens heen gaan, zo heerlijk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke Lush aankopen, daar hoor ik graag meer over. En hoe schattig is dat slaapmasker zeg? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhh wat heb je goede smaak: zou echt niet zeggen dat die sieraden van Hema zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) Ik was ook ontzettend verbaasd toen ik ze zag hangen! En ze hadden nog veel meer leuks. X

      Verwijderen
  17. Wat een leuke aankopen heb je gedaan! De ketting en oorbellen vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke aankoopjes! Hot Toddy zou ik ook echt nog eens willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een fijne aankoopjes! Die producten van Lush zien er heel goed uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke aankopen! Ik word zo gelukkig van Lush aankopen, want 't ruikt altijd zo lekker haha :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah ik ook. Die producten zijn perfect voor verwenavondjes! X

      Verwijderen
  21. Ik heb al veel goed gehoords over lush producten, maar ik heb er zelfs geen.
    Na dat ik je artikel heb gelezen ga ik er zeker ook eens kopen

    Liefs, Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het slaapmasker is ge-wel-dig leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. haha dat masker! bij claires hebben ze altijd van die leuke dingetjes

    BeantwoordenVerwijderen