vrijdag 5 december 2014

Random Shoplog

De laatste paar weken heb ik verschillende nieuwe dingen gekocht, waaronder wat noodzakelijke (en minder noodzakelijke) beautyproducten. Het meeste komt van mijn best friend de Kruivdvat, maar ik ben ook de Yves Rocher, Etos en Flying Tiger nog ingegaan (en vanzelfsprekend heb ik daar toen ook dingen gekocht). Vandaag laat ik alles zien in deze verzamelshoplog.



In de Kruidvat liet ik me toch weer verleiden door de tijdelijke collecties van Catrice en Essence. Beide komen waarschijnlijk nog uitgebreider aan bod op mijn blog, maar van Catrice nam ik een oogschaduw mee voor €3,99 en van Essence een cream blush voor €2,39.



Ik vind het leuk om een beetje te spelen met mijn "nieuwe kapsel", dus toen de Pink Collection van Andrélon in de aanbieding was (twee voor zes euro) besloot ik wat mee te nemen. Ten eerste de Heat Protect Spray, aangezien ik mijn haar tegenwoordig regelmatig stijl maak met mijn stijltang. Daarnaast de Texture Beach Spray.


I can't live without Batiste droogshampoo. Ik neem overigens altijd deze variant mee omdat die slechts €2,- is, terwijl de andere varianten volgens mij €4,95 zijn. Vanwaar dat intense prijsverschil?


Nóg een haarproduct, namelijk een Purifying shampoo van Yves Rocher voor €3,95 (normaal €5,90). Ik heb de laatste tijd ontzettend snel last van vet haar (veel sneller dan voorheen) dus ik wilde even wat nieuws proberen.


Ook kocht ik bij de Yves Rocher een nieuw gezichtstonic. Ik heb deze nog nooit eerder geprobeerd en was wel benieuwd. Deze tonic kost normaal €7,90 maar was nu €4,95.


Over het micellair reinigingswater van Garnier heb ik al heel veel gelezen, maar ik had het tot voor kort zelf nog nooit geprobeerd. Toen ik de Kruidvat inliep en zag dat je punten van je spaarkaart kon inwisselen voor een gratis fles (die normaal €6,49 kost) was ik snel om. Sowieso omdat ik al behoorlijk wat punten op mijn kaart heb staan, maar ze nooit inwissel. 


Het was ook alweer eeuwen geleden dat ik een nieuwe kleur nagellak aan mijn collectie had toegevoegd, dus besloot ik er gelijk maar weer drie te kopen (goed bezig...). Ten eerste een nieuw wit kleurtje. Ik heb een witte nagellak van Kleancolor die al ver over de helft leeg is, maar die wordt nu nogal stroperig en onbruikbaar. Essie is altijd goed, dus ik ben benieuwd hoe Blanc me gaat bevallen. Daarnaast kocht ik twee kleurtjes van SinfulColors bij de Kruidvat. Ik had nog geen enkel kleurtje van dit merk, maar de flesjes zijn maar €1,99 per stuk en bevatten 15 ml.


Twee nieuwe lipglosses van Jemma Kidd. In mijn Prettybox van mei zat de bovenste variant, Strip, en inmiddels is die bijna op (wat me nooit overkomt met lipgloss). Wanhopig ging ik op zoek naar verkooppunten maar wat bleek; niet in Nederland te krijgen. Fijn. Gelukkig had Prettybox nog drie varianten op voorraad, waaronder mijn geliefde Strip, dus van hen heb ik Strip en Sassy gekocht voor €5,- per stuk.


Bij de Flying Tiger kocht ik oorbellen voor €3,- en een haarelastiek met strikje voor €1,-. Het strikje heb ik ook al in twee andere kleuren en deze draag ik beide heel vaak als ik mijn haar invlecht.


Dit setje armbandjes van €3,- komt ook van de Flying Tiger. Ik heb er een hekel aan om armbandjes met sluitingen om te doen (kost zoveel tijd en die sluitingen vind ik helemaal niet mooi) dus deze leken me erg handig.


Een half jaar terug las ik Jane Eyre door Charlotte Brontë. Ik vond het een prachtig boek en zou het gerust één van mijn all time favorites kunnen noemen. Deze verfilming met Mia Wasikowska (uit Tim Burton's Alice in Wonderland) is prachtig en ik weet zeker dat ik er nog vaker van ga/wil genieten.


Tot slot kocht ik bij tuincentrum Avri dit ontzettend leuke kaarsenhoudertje. Ik vind het hout ontzettend gezellig en daarnaast schijnt het licht van het kaarsje er onwijs leuk doorheen.

16 opmerkingen:

  1. Je hebt super fijne items gekocht! Dat kaarsenhoudertje is prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk aankopen! Ik vind de Flying Tiger oorbellen heel tof!

    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankoopjes! En ik wist niet dat er zo'n prijsverschil zat tussen de droogshampoo's van Batiste, daar moet ik toch eens op gaan letten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke shoplog! Waar haal jij die Batiste? Andrélon laat bij mij echt een witte waas achter :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kruidvat! Daar hebben ze verschillende soorten! Overigens laat het ook wel een witte waas achter, maar als ik het goed door mijn haren wrijf valt het niet meer op. X

      Verwijderen
  5. Oehh, wat een boel mooie producten ^^ ik ben benieuwd naar die nagellakken en lip glossen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de tonic van Yves Rocher een tijdje geleden ook gekocht!
    Leuke aankopen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je aankopen zien er heel goed uit ;-)
    Ben zeer benieuwd naar de shampoo, gezichtstonic en de nagellak van sinfulcolors.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen! Die micellair reinigingswater wil ik nog steeds proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen zeg! Ahh batiste droogshampoo is ook mijn favo en moet ik binnenkort weer eentje van kopen want de mijne is weeral bijna leeg. Die SinfulColors nagellak ziet er me wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen. Leuk zo'n random shoplog. Ben benieuwd naar de oogschaduws.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goeie tip over de Batiste droogshampoo, als je er 2 kunt krijgen voor de prijs van 1 why not, maar wel btje vreemde zaak hihi

    BeantwoordenVerwijderen