maandag 1 december 2014

Essence LE Come To Town

De kerstcollecties schieten weer als kerstboompjes uit de grond en ook budgetmerken als Catrice en Essene gaan hierin mee. In de schappen van Essence ligt momenteel de "Come To Town"-Limited Edition. Ik heb één product in mijn mandje gegooid, namelijk een cream blush, en die laat ik vandaag zien.




De cream blush is in twee varianten verkrijgbaar; ten eerste dit felle roze kleurtje met de naam Wrapped In Pink en daarnaast is er een koraal rode tint met de naam Is That You, Santa? Een cream blush moet je met je vingers aanbrengen en wordt vervolgens poederig op je wangen. De cream blushes kosten €2,39.


Hoewel ik ooit al eens een cream blush heb gehad, blijft het gevoel verrassend wanneer je de blush aanraakt. Het heeft echt een crème-textuur. Dit zorgt er voor dat de pigmentatie ontzettend goed is en je dus voorzichtig moet zijn met aanbrengen.


In love! Ik vind deze cream blush echt ontzettend fijn. Doordat je de blush met je vingers aanbrengt kun je goed verdelen en opbouwen. Ik was in eerste instantie bang dat het snel te heftig zou worden (door de heftige pigmentatie) maar dat is zeker niet het geval. Op bovenstaande foto heb ik het al behoorlijk opgebouwd omdat ik wilde dat het op de foto goed te zien zou zijn. Daarnaast ziet het er echt heel natuurlijk uit. Ik draag 'm zelf niet zo dik als op bovenstaande foto, waardoor het echt lijkt alsof je een gezonde en natuurlijke blos hebt. Ik vind dit zeker een aanrader!

Hebben jullie (al) iets uit de Come To Town Limited Edition van Essence gekocht? 

16 opmerkingen:

  1. Mooi! helaas ben ik niet zo van de cream blush, ik heb liever poeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Ik had verwacht dat deze kleur heel donker zou uitvallen maar dat is totaal niet het geval, lovely =)

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie die blush is zo mooi! Deze is onmisbaar in mijn stash :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij de eerste foto had ik ook eerst wat bang voor de felle pigmentatie, maar het geeft toch een erg mooi en natuurlijk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blush! Ik heb nog niks van deze collectie. Nog niks ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie blush! Ik had echt verwacht dat hij te fel zou zijn voor op de wangen, maar ik vind hem er juist erg goed uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hem veel feller verwacht, maar dit is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, hoor! Ik zag de collectie in de schappen en die was echt heel leuk!
    Vond de nagellakjes ook zo leuk, in die leuke cadeauverpakkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleur ziet er in de pan wel erg fel uit, maar zo op je wangen vind ik hem toch wel heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen