maandag 8 december 2014

Catrice LE Viennart

Onlangs schreef ik al iets over de nieuwe Limited Edition van Essence, Come To Town, en vandaag laat ik een oogschaduw uit de collectie van Catrice zien: Viennart. Deze collectie zit vol met zachte en stijlvolle kleurtjes in mooie verpakkingen.




De Viennart collectie heeft drie tinten oogschaduw, waaronder de door mij aangeschafte Stunning Stucco. Daarnaast is er een gouden tint genaamd Lovely Lace en een lavendel tint (aldus de website van Catrice) genaamd Pearly Plastering. De oogschaduws zijn baked en kosten €3,99 per stuk.


Oeh, liking this! De pigmentatie is echt fantastisch. Ik ben gek op dit soort glanzende kleurtjes. Ik vind de verpakking van de oogschaduw ook erg fijn: simpel maar toch erg mooi. Het patroontje op de oogschaduw ziet er ook goed uit, maar verdwijnt natuurlijk na enkele keren gebruiken.


Stunning Stucco is een mooi kleurtje dat je makkelijk individueel kan dragen. In de herfst en winter draag ik eigenlijk zo goed als dagelijks oogschaduw, maar ik heb niet elke dag zin in de hele mikmak met verschillende kleuren en donkere tinten in de buitenste ooghoeken etc, dus dan is een enkel kleurtje super handig. Daarnaast is de roze tint ook goed te combineren met andere kleuren; zo heb ik in bovenstaande look een beetje zwart toegevoegd.

Hebben jullie (al) iets uit de Viennart Limited Edition van Catrice gekocht? 

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleurtje! Mooie look heb je ermee gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb er twee oogschaduws van, deze en de gouden variant erg fijn! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje! Zal het al liggen, amar durfde het niet aan. Gauw maar wat in gaan slaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pareltje om te zien zeg, prachtige kleur! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie subtiele look heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik was bang voor een discobal effect, maar je hebt het heel subtiel gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar vreesde ik eerst ook voor, maar ben erg tevreden met het effect! X

      Verwijderen
  7. Ik was al benieuwd naar de collectie, en wat ziet deze mono er prachtig uit! Liefde! De look die je ermee hebt gemaakt vind ik ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was zeer benieuwd of dit goed gepigmenteerd zou zijn!
    Dat is het zeker.
    Mooie look.

    BeantwoordenVerwijderen