maandag 3 november 2014

Taylor Swift - 1989

 Taylor Swift heeft sinds Red een speciaal plaatsje in mijn hart. Haar muziek is echt perfect om even nutteloos op te dansen of om kei hard op mee te zingen in de auto (en als het even kan, ook heel vals). Marketing wise heeft Taylor het met haar nieuwe album 1989 (uitgekomen op 27 oktober) goed aangepakt: ze kondigde haar album via een livestream aan en telde daarnaast de dagen af op haar Instagram-account. Dit album vind ik misschien nog wel toffer dan Red, maar het is dan ook een stuk minder country (al was Red ook al veel minder country dan haar voormalige albums). Luister met me mee naar mijn favorieten.

Side note: Taylor Swift probeert te voorkomen dat haar album illegaal gedownload wordt, waardoor het kan zijn dat enkele video's in dit artikel inmiddels geen geluid meer hebben of dat er een compleet ander nummer te horen is. Overigens heeft Taylor Swift ook al haar albums van Spotify afgehaald, zodat ze hopelijk meer albums verkoopt. Tot nu toe lijkt dat goed te gaan, so you go girl ;) 




Welcome To New York
 

Blank Space


Bad Blood




Out Of The Woods

Shake It Off



20 opmerkingen:

  1. Ik vind het album eerlijk gezegd tegenslagen. De country stijl mis ik toch wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind sommige liedjes wel leuk, maar niet alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel toffe liedjes, ik luister zelf eigenlijk helemaal niet zo veel Taylor Swift.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Taylor Swift fan hier! Ben benieuwd naar 't album!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Shake it off vind ik echt een lekker nummer, de rest vind ik niet zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel toffe liedjes, ik kende deze album helemaal niet. Bij Taylor Swift denk ik automatisch aan country en ik heb nooit echt verder gezocht. Welcome To New York vind ik een leuke liedje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik draai eigenlijk nooit meer een CD van 1 artiest achter elkaar.
    Ik heb alles altijd op shuffle staan, of gewoon de radio aan.
    Ik had hier al meer positiefs over gelezen, dus misschien maar eens luisteren, al ben ik in het algemeen meer gecharmeerd van mannen stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben best benieuwd naar de CD, maar heb toch een klein beetje het gevoel dat ik hem net iets minder ga vinden dan haar vorige albums. Ik ben namelijk echt gek op country dus vind ik het best jammer dat je dit minder om minder hoort terugkomen in haar liedjes. Afgezien van dat, blijft ze wel nog steeds een geweldige zangeres.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond haar eerst helemaal niet leuk! Maar ik moet wel zeggen
    dat ze wel hele leuke en vrolijke nummers heeft!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet echt mijn ding, maar hier en daar heeft ze wel een nummer die ik wel leuk vind.

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zitten hele leuke nummers tussen! Sommige kende ik nog niet dus heb ik even opgezocht. ;-) Maar de liedjes vind ik wel minder leuk worden als eerst, ik vond de country stijl van haar juist heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind haar muziek echt wel leuk! Toffe post!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou niet echt van haar muziek, maar het staat me ook niet tegen. Maar zij is wel een PRACHTIGE vrouw! Liefs, Eva
    www.mrsanchelon.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I know right, onwijs leuk karakter (zo lijkt het dan) en zó mooi. X

      Verwijderen
  14. Ik was voorheen geen fan van Taylor Swift, maar begin haar muziek steeds leuker te vinden :) En Taylor zelf lijkt me ook onwijs leuke meid xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Taylor Swift is echt heel leuk en classy! Ondanks haar succes is ze redelijk normaal gebleven vind ik dat maakt haar nog leuker.

    BeantwoordenVerwijderen