woensdag 12 november 2014

Shoplog - Primark Eindhoven Oktober 2014

Voor ziekenbezoek moest ik naar Eindhoven en onder het mom van 'nu ik er toch ben' besloot ik de Primark een bezoekje te brengen. De Primark in Eindhoven is mijn favoriete Primark (zo groot!) dus ik heb er een behoorlijke tijd doorgebracht en veel leuke dingen mee naar huis gebracht. Mijn vorige shoplog is nog niet zo lang geleden (en ik heb onlangs een bestelling bij Forever21 geplaatst, dus de volgende is ook al onderweg), maar vandaag laat ik jullie zien wat ik bij de Primark gekocht heb.




Ik heb eigenlijk maar twee echte kledingstukken gekocht (en toch heel veel geld uitgegeven...), waaronder deze jeggings. Ik ben momenteel helemaal gek op mijn jeans van de H&M en moet er echt op letten dat ik 'm niet elke dag aantrek. Deze jeggings lijkt er wel een beetje op, alleen is net wat stoerder, dus voor €13,- kon ik 'm niet laten liggen.


Over dit jasje heb ik héél erg getwijfeld. Met het prijskaartje van €30,- is dit één van de duurdere items in de Primark en omdat je alles ineens in een heel ander perspectief ziet (namelijk het Primark-perspectief) voelt dat ineens wel erg duur. Daarnaast is het jasje vrij kort, waardoor ik 'm niet dicht kan dragen, want dan vind ik dat niet mooi. Maar wat ben ik blij dat ik hem uiteindelijk mee heb genomen. De kraag is lekker stoer, de gouden details passen goed bij mijn sieraden en ik had nog geen jasje met zo'n leuk grijs kleurtje.


Misschien wel één van mijn favoriete items; deze panterprint sjaal van €4,-. Een collegaatje van mij heeft een soortgelijke sjaal en die draagt ze regelmatig als ze naar het werk komt. Ik denk dan áltijd, "wauw, wat een toffe sjaal". En nu heb ik er zelf één :)


Deze toilettas van €6,- ziet er niet alleen onwijs leuk uit, hij is ook nog eens super handig. Zo kun je je make-up in verschillende vakjes verdelen, maar door het transparante plastic kun je precies zien waar alles ziet. Daarnaast kun je de toilettas ook open ophangen. Ik denk dat dit een fijne aanvulling voor mijn grote toilettas is, waarin nu mijn make-up al nooit past als ik op reis ga.



Cute! Ik had nieuwe pantoffels nodig en deze twee leukies kon ik echt niet laten liggen. De panterprint sloffen kostte €3,- en de katten sloffen €3,50. Komt weer goed van pas nu met het koude weer!


Past goed bij mijn panterprint pantoffels: deze panterprint badjas van €12,-. Ik ben gek op panterprint. In mijn kleding probeer ik het subtiel te houden, maar thuis mag ik helemaal losgaan. Behalve het leuke printje is de badjas ontzettend zacht en de muts vind ik echt fantastisch.


Eigenlijk ben ik helemaal niet iemand die er thuis heel anders uitziet dan buiten de deur. Over het algemeen doe ik elke dag make-up op, zelfs als ik nergens heen hoef, en kleed ik me ook elke dag leuk aan. Maar deze Star Wars chillpants kon ik gewoon niet weerstaan. Op het prijskaartje stond €9,- maar de kassa gaf €3,- aan. Top!


Of ik het ook daadwerkelijk in het dagelijks leven zal dragen moet nog blijken, maar voor carnaval is het altijd leuk: deze panty met Minnie Mouse oortjes. €5,-


Het wordt weer kouder en dus branden er weer volop kaarsjes in mijn kamer. Ik heb er al meer dan genoeg, maar deze schattige uilenhoudertjes kon ik niet laten staan. Eentje is voor mij, de andere gaat in mijn verzameling cadeautjes voor het Sinterklaas/Kerst-spel wat ik met mijn vriendinnen ga houden. Dit kaarsenhoudertje kostte €1,50.


Ook deze armbandjes zijn niet voor mij, maar voor het cadeautjesspel met mijn vriendinnen. Ik vond beide setjes heel leuk, maar ik heb al genoeg armbandjes dus ik geef ze liever weg. Daarnaast waren ze maar €2,50 per setje.



Nog wat saaie maar zeer handige haar accessoires. Zowel de kleine clipjes als elastiekjes kostte €1,50.


Normaal laat ik geen ondergoed op mijn blog zien, dat gaat me toch net iets te ver, maar deze hipster is zó gaaf. De tekst is bovendien glow in the dark. Genialiteit in een broekje voor maar €3,-.

20 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke items heb je gekocht! Die badjas is zo schattig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke dingen heb je gekocht. :) leuke sloffen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ik ben indeed ook zo blij met de sloffen, heerlijk warm en zo cute haha. X

      Verwijderen
  3. Dertig euro voor een jasje is toch geen geld joh! Je hebt er goed aan gedaan het te kopen, het is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I know right, achteraf gezien ben ik zo blij dat ik 'm mee heb genomen want had anders echt spijt gehad. Maar in de Primark zie ik alles door een Primark-bril haha. X

      Verwijderen
  4. Je hebt hele leuke dingen geshopt! Ik ben dol op je badjas, ik deel je liefde voor panterprint haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sjaal! Die print is echt top! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingetjes zeg! Ik heb die pantoffeltjes ook nodig, ik krijg altijd zulke koude voetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw leuke aankoopjes zeg! Ik zou denk ik net hetzelfde kunnen kopen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk jasje en wat een leuke pantoffels, mooie aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt leuke items gescoord! Ik vind je pantoffels het leukst!

    http://4balou.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat leren jasje heb ik toevallig ook, maar dan in het zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amazing pieces, dear! I love them:)

    Theprintedsea.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen